Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Google“ autonomiški automobiliai įsisavina kelią, teigia vienas vadovų
Šią vasarą kalbėdamas JAV vykusiame Automatizuotų automobilių simpoziume „Google“ autonomiškų automobilių programos vadovas Chrisas Urmsonas pabrėžė, kad bendrovės bandomi automobiliai yra labai saugūs, o keletą neseniai įvykusių nedidelių incidentų sukėlė kiti vairuotojai. Vadovas aiškino, kad naudojami lazeriniai ir kitų technologijų jutikliai geba „matyti“ toliau nei žmogaus akis ir užkerta kelią avarinėms situacijoms.
Ch.Urmsonas teigė, kad valandų valandas bandomi „Google“ automobiliai įsisavina kelią, o greitkeliuose jie geba važiuoti pastovesniu greičiu ir į pavojingas situacijas patenka netgi rečiau nei kvalifikuoti vairuotojai. Vadovas pademonstravo pavyzdį, kaip sumažindamas greitį „Google“ automobilis pats pasitraukia iš kitos transporto priemonės „aklosios zonos“. Be to, anot Ch.Urmsono, vairuotojų dėmesį gali blaškyti įvairūs veiksniai, tuo tarpu automatizuoti automobiliai visą laiką veikia stabiliai.
“Google” automobilis
Liepos pradžioje vienas lėtai judantis „Google“ automobilis pateko į eismo įvykį greitkelyje, kuomet į jo galinę dalį įsirėžė kita transporto priemonė. Tai buvo jau keturioliktas „Google“ automobilių eismo įvykis, tačiau pirmasis, kuriame nukentėjo žmonės – buvo nesunkiai sužeisti trys „Google“ tyrėjai. Ankstesni trys incidentai buvo nežymūs susitrenkimai buferiais, kuomet išsiblaškę vairuotojai stuktelėdavo „Google“ automobilį.
Vis dėlto „Google“ atstovas pripažįsta, kad automatizuoti automobiliai susiduria su iššūkiais, pavyzdžiui, nenuspėjamomis situacijomis, kurias sukelia sunkiai paaiškinami kitų eismo dalyvių veiksmai. Vadovas pademonstravo, kaip „Google“ automobiliai susitikdavo su staiga į kelia išsukančiais dviratininkais, netikėtai išnyrančiais automobiliais ar netgi moterimi, kuri sėdėdama motorizuotame invalido vežimėlyje vijosi antį.
„Google“ automobilio jutikliai leidžia sudaryti apsupantį aplinkos vaizdą, tad jis „mato“ tai, ko paprastas vairuotojas nematytų. Buvo pademonstruotas vaizdo siužetas, kaip dviratininkas kirto važiuojamąją dalį jau užsidegus raudonam šviesoforo signalui. Kiti automobiliai pradėjo važiuoti ir tuomet staigiai stabdė, o „Google“ automobilis artėjantį dviratininką užfiksavo iš anksto ir įvertino, kad jis greičiausiai nesustos, tad automobilis tiesiog palaukė, kol dviratininkas pravažiuos.
Rugpjūtis 28, 2015 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą