
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Ghosnas Europos automobilių rinkos atsigavimą mato ne anksčiau 2011 m.
„Renault“ ir „Nissan“ vadovas Carlosas Ghosnas interviu „International Herald Tribune“ teigė nemanąs, kad Europos automobilių rinka gali atsigauti iki 2011 m. Anot jo, kitąmet bus pakilimų ir nuosmukių, o bendra rinkos apimtis veikiausiai bus panaši kaip ir šiemet. Jis pripažino, kad padėtį galėtų išesmės pakeisti šalių sprendimas ir toliau taikyti naujų automobilių pirkimo skatinimo programas. Anot vadovo, nutrūkus šioms programoms automobilių rinka patirs nuosmukį.
Carlosas Ghosnas
C.Ghosnas mano, kad JAV rinka atsigaus greičiau – jau šių metų pabaigoje. Automobilių pramonė su rimtomis problemomis susidūrė dėl ekonomikos nuosmukio smarkiai smukus paklausai ir sumažėjus skolinimosi galimybėms.
Rugpjūtis 17, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą