„General Motors“ pasiryžęs išbristi iš nuostolių liūno Europoje

Kaip skelbia „Automotive News Europe“, per paskutinius 16 metų „General Motors“ Europoje prarado apie 18 mlrd. dolerių (16 mlrd. eurų), tad visiškai suprantama, jog pirmiausiai po bankroto JAV gamintojas užsibrėžė tikslą iki dešimtmečio vidurio išbristi iš nuostolių liūno Senajame žemyne. Frankfurto automobilių parodoje „General Motors“ vadovai teigė, jog šis tikslas bus pasiektas jau kitąmet, o vėliau bus siekiama didinti „Opel“ pardavimų apimtis ir iki 2022 m. užimti 8% rinkos. Dabar šiam gamintojui tenka apie 6,7% rinkos.

“Opel Mokka”

„General Motors“ vadovė Mary Barra tvirtino, kad ši plėtra bus pelninga – „Opel“ pelno marža turėtų išaugti iki 5%. Vis dėlto analitikai nėra nusiteikę taip optimistiškai. „IHS Automotive“ analitikas Ianas Fletcheris mano, kad „Opel“ ir toliau kamuosis rinkos viduryje, patirdamas spaudimą tiek iš prestižinių, tiek iš ekonominių markių. „IHS Automotive“ prognozuoja, kad „Opel“ rinkos dalis nedidės ir netgi gali kiek sumažėti, nes atsikovoti pirkėjus iš „Volkswagen“ ar „Ford“ bus labai sunku, tuo tarpu prestižinės markės pritraukia vis daugiau klientų.

„Opel“ nuo 2009 m. iki šiol iš esmės vykdė restruktūrizaciją ir didžioji dalis kaštų mažinimo yra susijusi su darbuotojų atleidimu bei Bochumo (Vokietija) gamyklos uždarymu. „Opel“ vadovas Karlas-Thomas Neumannas tiksi, jog pelningumą padidins nauji modeliai, už kuriuos pirkėjai mokės didesnes kainas. Ši į produktus orientuota strategija jau rodo neblogus rezultatus: 2013 m. rinką pasiekęs mažas visureigis „Mokka“ tapo vienu iš savo klasės lyderių, o jo pardavimai sausį-liepą, „JATO Dynamics“ duomenimis, perkopė 100 tūkst. vnt. Pasak K.T.Neumanno, šių metų pradžioje debiutavusi naujos kartos „Corsa“ parduodama už didesnes kainas nei ankstesnis modelis. Jaunus pasiturinčius pirkėjus pritraukti padeda stilingas mažas automobilis „Adam“, pasirodęs 2013 m.

“Opel Astra”

K.T.Neumannas žurnalistams tvirtino, jog gamintojas siekia didinti iš kiekvieno parduoto automobilio gaunamas pajamas siūlydamas aukštesnes komplektacijas ir daugiau papildomos įrangos. Šią strategiją iliustruoja naujos kartos „Opel Astra“, kuri naudoja tą pačią platformą kaip ir „Chevrolet Cruze“. „Opel“ teigimu, „Astra“ bus pirmasis modelis savo segmente siūlantis masažines sėdynes, kvepalų difuzorių, matricinius LED žibintus bei 4G „OnStar“ bevielio ryšio paslaugas.

Tuo tarpu naujosios „Astra“ gamybos kaštai turėtų būti netgi mažesni, nes didelė dalis automobilių bus komplektuojama su naujais „General Motors“ 1,0-1,5 ltr. varikliais, kurie bus montuojami į daugiau skirtingų modelių, tad jų savikaina turėtų būti mažesnė. M.Barra taip pat teigė, kad po kelių metų „Opel“ modelių gamą papildys visureigis, sukurtas naudojant „Insignia“ platformą.

Rugsėjis 30, 2015   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Komentarai

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: