General Motors pasauliniai pardavimai išaugo 4,4%

„General Motors“ pranešė, kad dėl gerų rezultatų Kinijos ir Indijos rinkose pasauliniai pardavimai pirmąjį šių metų ketvirtį išaugo 4,4%. Didžiausias pasaulyje automobilių gamintojas šiuo metu siekia pertvarkyti nuostolingą veiklą pagrindinėje JAV rinkoje. Bendrovės teigimu, pardavimai už Š iaurės Amerikos ribų pirmąjį ketvirtį padidėjo beveik 16%.

Priešingai bendrai tendencijai, per pirmus tris šių metų mėnesius „General Motors“ pardavimai JAV smuktelėjo 5%. Nors „Chevrolet“ markės pardavimai Š iaurės Amerikoje truputį sumažėjo, naujų modelių – didelio visureigio „Tahoe“, retro stiliaus universalo HHR ir sedano „Impala“ – paklausa viršijo lūkesčius. Anot „General Motors“, „Chevrolet“ pardavimai Lotynų Amerikoje ūgtelėjo net 27% ir aplenkė bendrą šio regiono augimą (19%). „Chevrolet“ pardavimai Brazilijoje padidėjo 27%, o Venesueloje – net 57%.

„Chevrolet Tahoe“

JAV automobilių gamybos milžinas akcentavo gerus „Hummer“ ir „Saab“ markių rezultatus: pasirodžius mažiausiam modeliui H3, „Hummer“ pardavimai pašoko net 202%, tuo tarpu pasauliniai „Saab“ pardavimai išaugo 23%, o JAV rinkoje – 12%. Sausio mėnesį didžiausias „General Motors“ privatus investuotojas Kirkas Kerkorianas buvo raginęs gamintoją atsisakyti „Saab“ bei „Hummer“ markių ir visą dėmesį skirti nuostolingos veiklos JAV rinkoje restruktūrizavimui, tačiau dabar jo pozicija gerokai pakito.

Pirmąjį ketvirtį „Cadillac“ markės pardavimai už JAV ribų išaugo 19%. Daugiausiai prie to prisidėjo išaugusi paklausa Kinijoje, kur „General Motors“ kartu su savo partneriu „Shanghai Automotive Industry Corp.“ (SAIC) užima apie 11% rinkos.

Gegužė 1, 2006   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: