
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Galimi „Volvo Car“ pirkėjai
„Ford Motor“ parduodamu Š vedijos prestižinių automobilių gamintoju „Volvo Car“ domisi trys pirkėjai: Kinijos bendrovė „Zhejiang Geely Holding Group“, buvusių „Ford Motor“ pareigūnų vadovaujamas konsorciumas „Crown“ bei „Volvo Car“ inžinierių profsąjungos suformuota investicinė grupė „Konsortium Jakob AB“. „Ford Motor“ kol kas daugiausiai palankumo rodo Kinijos bendrovei, kuriai priklauso automobilių gamintojas „Geely Automobile“.
„Geely“ ir „Volvo“ junginys atrodytų išties neįprastas: Š vedijos gamintojas turi šimtametes automobilių inžinerijos tradicijas, tuo tarpu Kinijos bendrovę vos prieš12 metų įkūrė vietos verslininkas Li Shufu. „Geely“ Kinijoje prekiauja nebrangiais automobiliais ir mėgina varžytis su dideliais valstybiniais automobilių gamintojais. Praeitais metais „Geely“ Kinijoje pardavė apie 220 tūkst. automobilių, tuo tarpu „Volvo Car“ pasauliniai pardavimai sudarė 385 tūkst. vnt.
Anksčiau „Geely“ planavo Meksikoje atidaryti gamyklą, nuo kurios konvejerio per metus galėtų nuriedėti 300 tūkst. automobilių, tačiau L.Shufu pastebėjo, kad dėl ekonomikos nuosmukio šiuos planus teko atidėti. „Geely“ taip pat dalyvavo automobilių parodoje JAV ir teigė norintis vieną dieną savo automobilius pasiūlyti amerikiečiams.
“Volvo XC60″
„Ford Motor“ finansų vadovas Lewisas Boothas tvirtina, jog bendrovė yra įsitikinusi „Geely“ potencialu būti atsakingu „Volvo“ savininku, toliau vykdyti veiklą ir išsaugoti Š vedijos gamintojo pagrindines vertybes bei nepriklausomybę. JAV bendrovė teigė neketinanti sau pasilikti „Volvo“ akcijų, tačiau patvirtino planuojanti ir po pardavimo tęsti bendradarbiavimą keliose srityse. Manoma, kad už „Volvo“ akcijas Kinijos bendrovė „Ford Motor“ pasiūlė 1,8 mlrd. dolerių (4,2 mlrd. Lt).
„Wall Street Journal“ pranešė, kad pasiūlymą pirkti „Volvo“ pateikė ir buvusių „Ford Motor“ pareigūnų Michaelio Dingmano bei Shamelo Rushwino vadovaujamas „Crown“ konsorciumas. Nors „Crown“ pozicijos varžybose dėl „Volvo“ laikomos silpnesnėmis nei „Geely“, žiniasklaida praneša, kad šio konsorciumo pasiūlyta suma nenusileidžia Kinijos gamintojo siūlymui.
Visai neseniai pasiūlymą pirkti „Volvo“ pateikė ir trečioji bendrovė – Š vedijos gamintojo inžinierių profsąjungos sudaryta „Konsortium Jakob AB“. Š io konsorciumo vadovas Pederas Fastas teigia, jog „Ford Motor“ buvo pranešta apie pasirengimą pirkti „Volvo“ ir kad turima šį sandorį remiančių investuotojų. Anot P.Fasto, investuotojams reikia žinoti, ar JAV gamintoją domina šis pasiūlymas ir ar verta imtis tolimesnių žingsnių.
Gruodis 14, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą