Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
“Ford” ir “PSA/Peugeot-Citroen” plečia bendradarbiavimą dyzelių srityje
“Ford Motor” ir “PSA/Peugeot-Citroen” pranešė pradedantys jau ketvirtą bendradarbiavimo dyzelinių variklių sityje etapą. Į dviejų naujų dyzelinių variklių kūrimą šios bendrovės planuoja investuoti net 332 mln. eurų (1,146 mln. Lt), o jėgainių gamybos apimtys per artimiausius penkerius metus turėtų išaugti beveik dvigubai.
Didžiojoje Britanijoje ir Prancūzijoje esančiose “Ford” ir PSA gamyklose kasmet būtų pagaminama po 200 tūkst. abiejų dyzelinių variklių. Naujųjų lengviesiems komerciniams ir brangesniems asmeniniams modeliams skirtų 2,2 ltr. dyzelinių variklių gamyba prasidės jau kitą mėnesį.
Komerciniams modeliams skirtą agregatą Dagenhame (Didžioji Britanija) gamins “Ford”, o asmeniniams automobiliams skirtą jėgainę Tremery gamykloje Prancūzijoje gamins “Peugeot”.
Europoje vis dažniau pasigirstant raginimams mažinti variklių kuro sąnaudas bei į aplinką išmetamą anglies dioksido kiekį, PSA ir “Ford” tiki dyzelinių agregatų ateitimi. PSA valdybos pirmininkas Jeanas-Martinas Folzas tikino, kad dyzeliniai varikliai niekuo nenusileidžia hibridiniams benzininiams agregatams, bet yra pigesni ir dėl to, Europoje smarkiai pabrangus benzinui, turėtų sulaukti dar didesnio pirkėjų susidomėjimo. Pasak jo, hibridiniai agregatai neturi jokios ekonominės ateities, nes yra gerokai brangesni ir neturi jokių pranašumų priešdyzelius.
Japonijos gamintojų sukurti hibridiniai agregatai yra ekonomiškesni už įprastinius benzininius, nes turi papildomą elektrinį variklį.
J.M.Folzas teigė, kad “Ford” ir PSA kol kas dar neturi planų kurti kitus dyzelinius agregatus, bet ketina bendradarbiauti ir toliau. Dyzelinių variklių srityje šie gamintojai bendradarbiauja nuo 1998 m.
Spalis 19, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą