
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
“Ford” ir “Fiat” susitarė dėl bendros mažų automobilių gamybos Lenkijoje
“Ford Motor” ir “Fiat Auto” susitarė Lenkijoje Tychy mieste esančioje “Fiat” gamykloje kartu gaminti mažus automobilius. Š ios gamyklos pajėgumai siekia 240 tūkst. automobilių per metus. Pusę šio kiekio sudarys “Fiat 500″, o kitą pusę – naujos kartos “Ford Ka”. “Fiat 500″ jau yra kuriamas, tad jis turėtų pasirodyti 2007 m., o “Ford Ka” – pusmečiu ar metais vėliau.
“Fiat” vadovas Sergio Marchionne teigė, kad susitarimas su “Ford” yra itin svarbus žingsnis įgyvendinant “Fiat” strategiją. Italijos gamintojas siekia sumažinti kaštus naujus modelius kurdamas ir gamindamas kartu su strateginiais partneriais. “Ford” Europos padalinio vadovas Johnas Flemingas tikino, kad naujasis “Ka”, kaip ir Frankfurto automobilių parodoje pristatytas “Iosis” koncepcinis modelis, pasižymės “kinetiniu” dizainu. 1996 m. debiutavęs dabartinis “Ka” yra sukurtas “Fiesta” platformos pagrindu ir gaminamas Valencijos gamykloje Ispanijoje.
Abu gamintojai tikisi, kad bendradarbiavimas leis sumažinti kaštus. Itin aršia konkurencija pasižyminčioje Europos rinkoje masinių automobilių gamintojams yra labai sunku. Tiek “Fiat”, tiek ir “Ford” Europoje šiuo metu veikia nuostolingai.
Lapkritis 15, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą