
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Fiat“ gavo leidimą įsigyti „Carrozzeria Bertone“
Italijos pramonės ministras Claudio Scajola leido „Fiat“ grupei įsigyti bendrovę „Carrozzeria Bertone“, kuri didžiųjų automobilių gamintojų užsakymu gamindavo įvairius nišinius modelius. „Bertone“ istorija siekia net 96 metus, nuo šios bendrovės konvejerio ridėjo ir „Volkswagen Polo“, ir „Lamborghini Miura“. „Fiat“ įsipareigojo į sunkumų prispaustą bendrovę per trejus metus investuoti 150 mln. eurų (518 mln. Lt). Galimybe įsigyti „Bertone“ taip pat domėjosi Italijos verslininkai Gianmaro Rossignolo ir Domenico Reviglio.
„Fiat“ šefas Sergio Marchionne pastebėjo, kad bendrovę domina Turine esanti „Bertone“ gamykla, kur ketinama gaminti nišinius modelius. Italijos gamintojas neatskleidė, kokie modeliai bus gaminami „Bertone“ gamykloje, tačiau paskelbė, kad jais bus prekiaujama ir Europoje, ir Š iaurės Amerikoje. „Fiat“ neseniai perėmė „Chrysler Group“ kontrolę ir planuoja 2011 m. pradžioje JAV rinkoje pristatyti „Fiat“ markę, o 2011 m. pabaigoje kitapus Atlanto turėtų pasirodyti ir „Alfa Romeo“. Italijos spaudoje atsirado spėlionių, kad nuo 2011 m. vidurio „Bertone“ gamykloje gali būti gaminami įvairūs modeliai: nuo kabrioletų iki didelių sedanų.
“Lancia Fulvia” koncepcinis modelis
Bertone šeima automobilių gamybos verslo kontrolę prarado 2008 m. vasarį, kuomet valdymą perėmė bankroto administratoriai. Tiesa, šeimos rankose išliko „Bertone“ dizaino verslas, kurio nepaveikė automobilių gamybos padalinio žlugimas. „Fiat“ pavyko perimti „Bertone“ valdymą tik išantro karto: pirmas mėginimas buvo dar 2006 m., kuomet „Fiat“ derėjosi dėl kontrolinio akcijų paketo įsigijimo. Italijos bendrovė „Bertone“ gamykloje tuomet planavo gaminti „Lancia“ kupė-kabrioletą. Vis dėlto dėl neskelbiamų priežasčių derybos žlugo ir „Fiat“ atsisakė ketinimų gaminti kupė-kabrioletą „Fulvia“.
Rugsėjis 11, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą