
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
F1 vadovybė kalbasi su gamintojais apie naujų technologijų populiarinimą
„Formulės 1“ vadovybė diskutuoja su gamintojais apie naują technologiją, kuri leistų kaupti stabdymo metų išsiskiriančią šiluminę energiją ir vėliau ją panaudoti kaip papildomą galios šaltinį.
Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) atstovas spaudai pranešė, kad domimasi energijos taupymo sistemomis, kurios vėliau pasiektų ir įprastinius automobilius. Pasak jo, norima, kad „Formulėje 1“ būtų demonstruojamos visiems vairuotojams aktualios naujausios technologijos.
Laikraštis „The Guardian“ citavo „McLaren“ vadovą Martiną Whitmarshą, kuris teigė, kad naujoji sistema palengvintų lenkimą, nes dėl jos bolido variklio galia penkioms sekundėms išaugtų net 60 AG. Manoma, kad ši technologiją turėtų tokį pat stulbinantį poveikį, kaip ir devintajame dešimtmetyje pasirodžiusios turbinos. M.Whitmarshas sakė esąs susidomėjęs šia naujove.
FIA prezidentas Maxas Mosley teigia, kad naujoji koncepcija susilaukė entuziastingo gamintojų pritarimo. Neseniai prasidėjusios gamintojų ir FIA diskusijos yra tarsi savotiškos paliaubos po ilgai trukusių ginčų dėl komercinės „Formulės 1“ varžybų ateities. Savo komandas jau turi „Renault“ ir „Toyota“, o BMW ką tik įsigijo „Sauber“ ekipą. „Mercedes“ grupė valdo 40% „McLaren“, o „Honda“ – 45% BAR akcijų. Paramą FIA jau pareiškė „Fiat“ valdoma“ „Ferrari“ komanda.
FIA vadovybė teigia, kad apklausus 93 tūkst. „Formulės“ 1 aistruolių iš180 valstybių paaiškėjo, kad ši sporto šaka turi susigrąžinti moderniausių technologijų aureolę. 64% respondentų kiekvieną sezoną laukia techninių naujovių, o 80% mano, kad iškitų sporto šakų „Formulė 1“ išsiskiria sudėtingesnėmis technologijomis. 88% apklaustųjų galvoja, kad svarbiausia yra pademonstruoti puikius vairuotojų įgūdžius.
FIA vadovas M.Mosley taip pat pasisako priešbrangiai kainuojančias, tačiau pastebimos naudos neduodančias technologijas. Anot jo, inžinieriams galbūt malonu išleisti milijonus eurų ir sukurti šiek tiek tobulesnę greičių dėžę, tačiau be jų tai praktiškai niekam nerūpi. M.Mosley skatina kurti technologijas, kurios galėtų būti pritaikytos ir masinėje automobilių gamyboje.
Liepa 28, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą