
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
ES tyrimas rodo automobilių kainų sumažėjimą Lietuvoje ir kitose šalyse
Komentuodama paskutinį naujų automobilių kainų tyrimą Europos Komisija (EK) konstatavo, kad kai kuriose naujose narėse, pavyzdžiui, Lenkijoje, automobiliai atpigo, tačiau žemiausios automobilių kainos be mokesčių vis dar yra Suomijoje. EK atstovas spaudai Jonathanas Toddas teigė, kad automobilių kainos augo lėčiau nei infliacija. Š i tendencija ypač ryški buvo naujose ES narėse.
EK atlikto pusmetinio tyrimo duomenimis, Lenkijoje, Vengrijoje ir Lietuvoje automobilių gamintojai sumažino kainas, todėl skirtumai tarp senųjų ir naujųjų šalių išliko nepakitę. Standartiniu nuokrypiu matuojamas aukščiausių ir žemiausių kainų skirtumas visoje ES siekia 6,4%, o Euro zonoje – 4,4%.
Š iuo metu ES labiausiai skiriasi „Volkswagen Golf“ modelio kainos – Vokietijoje, brangiausioje ES rinkoje, šis modelis, neskaitant mokesčių, kainuoja beveik 27% daugiau nei Suomijoje. EK tikina, kad pirkdami šį automobilį Suomijoje vokiečiai galėtų sutaupyti net 3,200 eurų (11,049 Lt), įskaitant PVM.
EK ataskaitos teigimu, naujų automobilių kainos Lenkijoje sumažėjo 10,8%, Lietuvoje – 7,2%, Vengrijoje – 4,3%, o Suomijoje – 2,8%. Vis dėlto Italijoje automobiliai pabrango 2,4%, Vokietijoje – 1,8%, o Danijoje – 1,5%. Š ie duomenys tarsi paneigia išankstinę nuomonę, kad Lietuvai įstojus į ES laukia neišvengiamas ilgalaikis automobilių kainų didėjimas.
EK taip pat pasiekė susitarimą su BMW ir „General Motors“, pagal kurį šie gamintojai savo dileriams nesudarys kliūčių prekiauti ir konkurentų automobiliais. Be to, „General Motors“ ir BMW pažadėjo sudaryti palankesnes sąlygas nepriklausomiems servisams gauti techninę ir metodinę informaciją. Mainais į šias nuolaidas EK atsiėmė išteismo savo ieškinius prieššiuos du gamintojus. EK siekia padidinti automobilių gamintojų konkurenciją ir tokiu būdu sumažinti kainas.
Kovas 21, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Komentarai
bimba
la cosa esta hudida
Parašykite komentarą