Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
ES siūlomas automobilių emisijų normas ACEA pavadino nerealistiškomis
Europos automobilių gamintojų asociacija ACEA aršiai kritikuoja Europos Komisijos (EK) planus nustatyti leistinas automobilių išmetamo anglies dvideginio normas. EK siūlo nuo 2012 m. automobiliams nustatyti leistiną vidutinį 130 g/km anglies dioksido normatyvą.
Italijos automobilių gamintojo „Fiat“ bosas ir dabartinis ACEA vadovas Sergio Marchionne tikina, kad toks reikalavimas pareikalautų milžiniškų investicijų. Pasak jo, iki 2012 m. pasiekti 130 g/km tašos lygį vien technologijos dėka yra nerealu. Vadovas pastebi, kad taršos ribojimus numatantys teisės aktai nebus parengti iki 2009 m., tad gamintojams liks per mažai laiko pasirengti jų įsigaliojimui 2012 m. S.Marchionne atkreipė dėmesį į tai, kad 2012 m. pasirodysiantys nauji modeliai jau yra dabar yra kuriami.
Ribodama automobilių išmetamo anglies dvideginio kiekį ES siekia pristabdyti klimato kaitos procesus. Tačiau keista tai, kad šią rimtą problemą bandoma spręsti daugiausia automobilių pramonės sąskaita, tarsi pamirštant kitus stambius teršėjus: aviaciją, energetiką ir t.t.
Kovas 27, 2007 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą