
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
ES siekia palengvinti automobilių reguliavimą
ES siekia, kad Europos automobilių gamintojai taptų labiau konkurencingi, todėl rengiasi supaprastinti automobilių sertifikavimo procesą. Už pramonę atsakingas Europos Komisijos (EK) viceprezidentas Giunteris Verheugenas deda pastangas, kad ES automobilių sertifikavimo reikalavimai būtų pakeisti tarptautiniais Jungtinių Tautų (JT) standartais. Š iuo metu ES gamintojams leidžia patiems sertifikuoti to paties modelio automobilius, tačiau ši procedūra turi būti kartojama visose ES narėse.
Jungtinių Tautų standartai informuotų gamintojus apie esminius inžinerinius reikalavimus visose pagrindinėse rinkose. Tai leistų sumažinti inžinerines ir sertifikavimo išlaidas.
G.Verheugeno atstovas spaudai Gregoras Kreuzhuberis teigė, kad labai sunku nuspręsti, kurie ES reikalavimai turėtų būti pakeisti 1998 m. priimtu pasauliniu JT susitarimu. Detalų pasiūlymą šiuo klausimu EK tikisi pateikti šių metų pabaigoje arba kitų metų pradžioje.
Tokį EK siūlymą turėtų ratifikuoti Europos Parlamentas bei visos šalys narės, tačiau, pasak G.Kreuzhuberio, didelio pasipriešinimo šiai idėjai nėra, todėl pakeitimai galėtų būti greitai įgyvendinti.
EK taip pat įkūrė specialią darbo grupę (CARS 21, Competitive Automotive Regulatory System for the 21st century), kuri turėtų padidinti Europos automobilių gamintojų konkurencingumą. Š iai grupei pirmininkauja minėtasis G.Verheugenas, jos nariai yra: Berndas Pischetsriederis („Volkswagen“ grupės vadovas), Louisas Schweitzeris („Renault“ vadovas), Lewisas Boothas („Ford“ Europos padalinio vadovas) bei Leifas Johansonas („Volvo“ grupės vadovas). Naudingų rekomendacijų Europos Komisijai CARS 21 grupė tikisi pateikti dar iki šių metų pabaigos.
Anot G.Verheugeno, darbo našumas 15 senųjų ES narių yra maždaug 25% mažesnis nei JAV ir 30% mažesnis nei Japonijoje. Tuo tarpu darbo jėga ES yra 10% brangesnė nei Japonijoje ir net tris kartus brangesnė nei Pietų Korėjoje. Nepaisant to, G.Verheugenas sakė tikįs, kad ES gali sėkmingai konkuruoti, jei bus užtikrinta aukštesnio lygio kokybė, modernesnės technologijos bei geresnės paslaugos.
CARS 21 darbo grupės sukūrimas yra geras ženklas Europos automobilių gamintojų asociacijai ACEA, nes pastaroji per savo generalinį sekretorių Ivaną Hodacą jau anksčiau pageidavo kuo mažesnio reguliavimo.
Tačiau ACEA prieštarauja ES teisės aktui, kuris leistų nepriklausomiems detalių gamintojams tiesiogiai prekiauti atsarginėmis dalimis ir taip sudaryti konkurenciją firminiams gamintojų komponentams. Kitas ACEA galvos skausmas yra numatomi griežti pėsčiųjų apsaugos reikalavimai.
Kovas 2, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą