DaimlerChrysler siekia išsaugoti savo markių išskirtinumą

„DaimlerChrysler“ vystymo skyriaus vadovas Ruedigeris Grube tikina, kad gamintojas sieks išsaugoti valdomų markių savitumą ir nesiveršį pigių automobilių segmentus. „DaimlerChrysler“ valdo „Mercedes“ ir „Chrysler“ grupes, kurias sudaro atitinkamai „Mercedes-Benz“, „Maybach“ ir „Smart“ bei „Chrysler“, „Dodge“ ir „Jeep“ markės.

Pasak R.Grube, nepaisant didėjančio spaudimo mažinti kaštus ir didinti produktyvumą, „DaimlerChrysler“ markės nenaudos bendrų platformų, tad „Mercedes-Benz“ visada liks „Mercedes-Benz“ ir nesidalins savo platformomis su kitomis markėmis. Priešingu atveju smuktų šios markės maržos ir pardavimai, nes dalis pirkėjų vietoje „Mercedes-Benz“ įsigytų tos pačios architektūros pagrindu sukurtą giminingos markės pigesnį modelį.

„Mercedes-Benz CL“

Vis dėlto „Mercedes“ ir „Chrysler“ gali sumažinti kaštus naudodamos tam tikrus bendrus komponentus, kurių nemato vartotojai (pvz., vandens siurblius), derindamos komponentų pirkimą bei apjungdamos gamybos duomenų apdorojimo sistemų išteklius. R.Grube taip pat patikino, kad bendrovė neketina pasiūlyti pigių automobilių. Anot jo, šią sritį „DaimlerChrysler“ palieka kitiems gamintojams.

Gruodis 21, 2006   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: