Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
DaimlerChrysler siekia išsaugoti savo markių išskirtinumą
„DaimlerChrysler“ vystymo skyriaus vadovas Ruedigeris Grube tikina, kad gamintojas sieks išsaugoti valdomų markių savitumą ir nesiveršį pigių automobilių segmentus. „DaimlerChrysler“ valdo „Mercedes“ ir „Chrysler“ grupes, kurias sudaro atitinkamai „Mercedes-Benz“, „Maybach“ ir „Smart“ bei „Chrysler“, „Dodge“ ir „Jeep“ markės.
Pasak R.Grube, nepaisant didėjančio spaudimo mažinti kaštus ir didinti produktyvumą, „DaimlerChrysler“ markės nenaudos bendrų platformų, tad „Mercedes-Benz“ visada liks „Mercedes-Benz“ ir nesidalins savo platformomis su kitomis markėmis. Priešingu atveju smuktų šios markės maržos ir pardavimai, nes dalis pirkėjų vietoje „Mercedes-Benz“ įsigytų tos pačios architektūros pagrindu sukurtą giminingos markės pigesnį modelį.
Vis dėlto „Mercedes“ ir „Chrysler“ gali sumažinti kaštus naudodamos tam tikrus bendrus komponentus, kurių nemato vartotojai (pvz., vandens siurblius), derindamos komponentų pirkimą bei apjungdamos gamybos duomenų apdorojimo sistemų išteklius. R.Grube taip pat patikino, kad bendrovė neketina pasiūlyti pigių automobilių. Anot jo, šią sritį „DaimlerChrysler“ palieka kitiems gamintojams.
Gruodis 21, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą