
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Citroen“ tikslas – tapti trečia pagal dydį marke Europoje
Interviu Italijos laikraščiui „Corriere della Sera“ „Citroen“ vadovas Jeanas-Marcas Galesas teigė, jog siekdama tapti trečia pagal dydį Europos marke „Citroen“ daug dėmesio skirs produktams bei toliau ieškos galimybių bendradarbiauti su kitais gamintojais. J.M.Galesas pastebėjo, kad norint išlikti rinkoje „Citroen“ nebūtina per metus pagaminti 6-7 mln. automobilių. Kiek anksčiau „Fiat“ ir „Chrysler Group“ vadovas Sergio Marchionne tvirtino, kad dabartinėmis rinkos sąlygomis išlikti gali bent 5,5-6 mln. automobilių per metus pagaminančios bendrovės.
J.M.Galesas tikina, kad gamintojas turi kitą strategiją: jis tiki aljansų ateitimi ir jau dabar bendradarbiauja su BMW bei „Ford Motor“ kurdamas variklius ir transmisijas, o tai yra didžiausių projektavimo išlaidų reikalaujantys automobilio komponentai. Vadovas taip pat priminė, kad „PSA/Peugeot-Citroen“ bendradarbiauja su „Fiat“ gamindama mažus furgonus. PSA taip pat bičiuliaujasi ir su „Toyota Motor“, bendroje gamykloje Čekijoje gamindama „Citroen C1“, „Peugeot 107“ ir „Toyota Aygo“ automobilius.
Jeanas-Marcas Galesas
Anot J.M.Galeso, „Citroen“ daug dėmesio skirs rinkai ir tikisi tapti trečia pagal dydį Europos marke, o jos strategijos varomoji jėga yra produktai. Remiantis ACEA 2009 m. pirmojo pusmečio išankstiniais duomenimis, „Citroen“ markei (442 tūkst. vnt.) tenka tik septintoji vieta: ją lenkia „Volkswagen“ (849 tūkst. vnt.), „Ford“ (664 tūkst. vnt.), „Opel“/„Vauxhall“ (561 tūkst. vnt.), „Fiat“ (547 tūkst. vnt.), „Renault“ (527 tūkst. vnt.) ir „Peugeot“ (506 tūkst. vnt.) markės.
Liepa 21, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą