“Citroen C6″ rimtai nusitaikė į vokiškus konkurentus

“Citroen” tikisi, kad ištaigingasis C6 sedanas pagerins jos įvaizdį ir galės konkuruoti su prestižiniais vokiškais automobiliais jų namų rinkoje. Prancūzijos gamintojas planuoja per metus realizuoti 20 tūkst. C6, išjų 6 tūkst. tikimasi parduoti Prancūzijoje, o dar tiek pat – Vokietijoje, kuri yra didžiausia tokio tipo prestižinių automobilių rinka Europoje.

Kitais metais Vokietijoje planuojama parduoti 5 tūkst. “Citroen C6″ sedanų, nes šio modelio reklaminė kampanija prasidės ne anksčiau kaip vasario mėnesį. Prestižinių didelių automobilių klasėje C6 teks varžytis su visuotinį pripažinimą pelniusiais vokiškais modeliais: 5 serijos BMW, “Audi A6″ bei E klasės “Mercedes-Benz”. Vis dėlto “PSA/Peugeot-Citroen” tikisi, kad techninės naujovės bei ištaigingas ir erdvus salonas sudomins nemažai pirkėjų. “Citroen” vadovas Claude,as Satinet žurnalistams teigė manąs, kad skelbiamos C6 pardavimo prognozės yra gan atsargios.

“Citroen” iki šiol garsėjo netradiciniu dizainu bei didelio populiarumo sulaukusiais mažais ir kompaktiniais modeliais, tuo tarpu prestižinis C6 yra net 491 cm ilgio. “Citroen” flagmanas užbaigė modelių gamos kaitą, kurią 2000 m. pradėjo “Xsara Picasso”.

“Citroen C6″ Prancūzijos gamintojui atsiėjo 600 mln. eurų (2,072 mln. Lt): 320 mln. eurų (1,105 mln. Lt) buvo skirta kapitalo investicijoms, o likę 280 mln. eurų (967 mln. Lt) – modelio kūrimui. “Citroen C6″ išvaizda yra išties įspūdinga, tad šis modelis privers atsigręžti daugelį praeivių bei vairuotojų.

Bandomieji važiavimai įrodė, kad šis automobilis yra labai gerai valdomas ir patogus – “Citroen” flagmanas gali būti komplektuojamas su ant priekinio stiklo projektuojamu displėjumi, tempomatu bei automatine greičių dėže, kuri leidžia ir pačiam perjungti pavarą. Vairuotojo ir keleivių saugumu rūpinasi sistemos, įspėjančios apie atsitiktinį eismo juostos kirtimą bei pernelyg sumažėjusį atstumą iki priekyje esančio automobilio.

“Citroen C6″

Pirkėjai šį modelį galės užsisakyti su 3,0 ltr. V6 (215 AG) benzininiu bei 2,7 ltr. V6 (208 AG) turbodyzeliniu agregatais. Vokietijoje “Citroen C6″ kainuoja nuo 42,500 eurų (146,744 Lt), mūsų šalyje jis turėtų pasirodyti gruodžio mėnesį. C.Satinet pranešė, kad iki kitų metų pabaigos turėtų pasirodyti kuklesnė C6 versija su keturių cilindrų varikliu ir mechanine greičių dėže, o pasiūlyti galingesnių variklių gamintojas kol kas neplanuoja.

Pirmieji C6 modeliai buvo pristatyti Prancūzijos prezidentui Jacques,ui Chiracui bei keliems didelių Prancūzijos bendrovių vadovams. Vokietijoje gamintojas naudos kitokią rinkodaros strategiją, nes šios šalies verslininkai yra ištikimi BMW, “Mercedes-Benz” bei “Audi” gerbėjai. Modernųjį C6 gamintojas rengiasi pasiūlyti naujoves bei savitą stilių vertinantiems žmonėms, pavyzdžiui, dizaineriams ir architektams. Vokietijos automobilių pramonės asociacijos VDA duomenimis, šiemet Vokietijoje buvo parduota 52,370 “Audi A6″ ir S6, 52,927 E klasės “Mercedes-Benz” bei 52,370 5 serijos BMW automobilių. Tuo tarpu “Citroen” šioje šalyje kol kas pardavė tik 13 C6 sedanų.

Prestižiniai sedanai taip pat yra populiarūs ir Didžiojoje Britanijoje bei Ispanijoje, tuo tarpu Skandinavijoje ir Belgijoje šių automobilių rinka yra mažesnė. “Citroen” tikisi 500 C6 parduoti Kinijos rinkoje.

C6 yra sukurtas tos pačios platformos pagrindu kaip ir C5 bei “Peugeot 407″. “Citroen” flagmanas gaminamas Rennes gamykloje Prancūzijoje.

Nepaisant sustingusios Europos automobilių rinkos, C.Satinet prognozuoja, kad “Citroen” pardavimai šiemet išaugs 3-4%. Vadovas taip pat patvirtino, kad kitas naujas šio gamintojo modelis bus “Xsara Picasso” įpėdinis.

Lapkritis 28, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: