Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
“Chrysler” ruošiasi naujų produktų antplūdžiui Europoje
Rengdamasi naujų modelių antplūdžiui „Chrysler“ grupė pertvarko savo veiklą didžiausioje užsienio rinkoje – Vakarų Europoje. Sausį „DaimlerChrysler“ būstinėje Stuttgarte (Vokietija) pradėjo veikti „Chrysler“ pardavimų, serviso ir paramos dileriams biuras, kuris koordinuos šio JAV gamintojo veiklą Vakarų Europoje. Tuo tarpu „Chrysler“ biuras Briuselyje bus uždarytas.
Naujajam „Chrysler“ centrui Stuttgarte ir visai šio gamintojo veiklai Vakarų Europoje vadovaus Jacques Bousquet, kuris anksčiau ėjo „Chrysler“, „Jeep“ ir „Dodge“ atstovybės Prancūzijoje vadovo pareigas. Už tarptautinę prekybą ir rinkodarą atsakingas „Chrysler“ viceprezidentas Thomas Hauschas tikisi, kad nauja strategija sudarys sąlygas aktyviau skverbtis į Europos rinką, sumažins painiavą ir leis laiku pristatyti naujus modelius. Anot T.Hauscho, naujasis „Chrysler“ biuras koordinuos gamintojo automobilių pardavimus bei servisą ir sieks užtikrinti kuo geresnį Vakarų Europos klientų aptarnavimą.
Š iemet prasidės intensyvi „Dodge“ reklamos kampanija, kuri pristatys du naujus modelius: hečbeką „Caliber“ bei visureigį „Nitro“. Be to, šiemet Senajame žemyne pasirodys du nauji „Jeep“ automobiliai: septynvietis visureigis „Commander“ ir mažesnis „Compass“. Pasak T.Hauscho, iki 2007-2008 m. Europos rinkai skirtų dyzelinių „Chrysler“ modelių skaičius turėtų padidėti net tris kartus. Naujų modelių įvedimu į Europos rinką rūpinsis J.Bousquet ir jo 22 žmonių komanda.
Vakarų Europoje „Chrysler“ turi apie 650 dilerių ir maždaug tūkstantį pardavimo vietų (salonų). T.Hauschas tikisi, kad iki kitų metų salonų skaičius padidės bent 20%. Pasak jo, visuose salonuose bus prekiaujama trijų markių – „Chrysler“, „Jeep“ ir „Dodge“ – automobiliais. Vadovas mano, kad šiemet „Chrysler“ grupė Vakarų Europoje parduos apie 90 tūkst. automobilių – t.y. apie pusę visų už JAV ribų parduodamų savo automobilių.
Kovas 21, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą