
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
“Chevrolet” iki 2007 m. tikisi pasiekti 300 tūkst. vnt. pardavimus
„Chevrolet“ tikisi iki 2007 m. Europoje pasiekti 300 tūkst. vnt. metinius pardavimus – tai reiškia, kad per penkerius metus šios markės pardavimai Senajame žemyne turėtų patrigubėti. „Chevrolet“ Europos padalinio vadovas Wayne,as Brannonas tikina, kad bent jau artimiausiu metu šios markės modelių gamą sudarys tik Pietų Korėjoje pagaminti automobiliai. Pasak vadovo, planuojamus pardavimus „Chevrolet“ padės pasiekti nauji modeliai, pavyzdžiui, didelis sedanas „Epica“, kuris Pietų Korėjoje žinomas „Tosca“ vardu.
Kalbėdamas spaudos konferencijoje W.Brannonas tikino, kad „Chevrolet“ užmojai Europoje yra labai platūs, o užsibrėžtus tikslus padės pasiekti „GM Daewoo“ gaminami automobiliai. „Chevrolet“ yra populiariausia „General Motors“ markė JAV – pernai šioje šalyje gamintojas pardavė 2,65 mln. „Chevrolet“ automobilių. Maždaug priešmetus JAV bendrovė ketino Europos „Chevrolet“ modelių gamą papildyti kitapus Atlanto gaminamais automobiliais, tačiau dabar „Chevrolet Europe“ tikina, kad bent jau iki 2009 m. Senajame žemyne bus prekiaujama tik korėjietiškais „Chevrolet“ modeliais.
W.Brannonas teigė, kad „General Motors“ atsisakė planų Europos pirkėjams pasiūlyti amerikietišką „Chevrolet HHR“ universalą. Anot jo, HHR tikrai sustiprintų „Chevrolet“ modelių gamą Europoje, tačiau reikia nemažai laiko šį automobilį pritaikyti Senojo žemyno rinkai.
Prieškelerius metus „Chevrolet“ Europoje buvo mažai reikšminga markė, tačiau pernai jos pardavimai išaugo 26,5% iki 240,500 vnt. Tai buvo pirmas kartas, kai ši markė užėmė daugiau nei 1% Europos automobilių rinkos.
W.Brannonas tikisi, kad šiemet „Chevrolet“ pardavimai taip pat augs sparčiai. Prie to turėtų prisidėti trijų naujų modelių – „Aveo“, „Captiva“ ir „Epica“ – pasirodymas.
„General Motors“ siekia, kad „Chevrolet“ automobiliais būtų prekiaujama visame pasaulyje.
Kovas 30, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Komentarai
Chris
Susimasciusi rašo:Skaitom, skaitom,ir vasdia laukiam tavo pasakojimu. Suprantu viena, kad metant svori labai svarbus yra zmoniu palikymas. As pasisveriau si sekmadini ir issigandau, jezau niekada gyvenime tiek nesveriau, virsijau savo visas laistinas normas. Bet geriausias dalykas, kad skaitant tavo pasakojimus ir as pradejau galvoti ka ir kiek dedu i burna. Ir visgi isvada viena, zmones net ir krizes metu valgo per daug
Parašykite komentarą