BMW pasitelkia interneto socialinius tinklus sukelti susidomėjimą naujuoju X1

Priešprasidedant tradicinėms naujojo BMW X1 kompaktinio visureigio reklamos kampanijoms gamintojas nusprendė jį pareklamuoti interneto socialiniuose tinkluose. Siekdamas pritraukti jaunesnius pirkėjus BMW savo naująjį gaminį reklamuoja „Facebook“, „Twitter“, „MySpace“ ir „YouTube“ svetainėse.

BMW rinkodaros departamento inovacijų skyriaus vadovas Tony Douglas pastebi, kad vidutinis BMW pirkėjo amžius yra 48 metai, tuo tarpu X1 visureigis orientuojamas į 35-45 m. pirkėjus. 1 serijos kompaktinio hečbeko pagrindu sukurtas visureigis Europos rinkoje pasirodys dar šį rudenį, o JAV debiutuos 2011 m. pabaigoje.

BMW X1

Reklama socialiniuose interneto tinkluose yra gerokai pigesnė nei tradicinėmis sklaidos priemonėmis – spaudoje ir televizijoje – tačiau T.Douglas tvirtina, kad socialiniuose tinkluose auditorijos dėmesio negali nusipirkti, jį reikia užsitarnauti. Be to, čia reikia daugiau kūrybingumo bei tinkamai parinkti tokios reklamos turinį ir pasirodymo laiką.

BMW pastebėjo, kad vos pranešus apie planus gaminti X1 internete atsirado nemažas susidomėjimas šiuo modeliu. Dėl to T.Douglas aiškina, kad jei BMW „Facebook“ svetainėje nebūtų sukūręs puslapio apie X1, tai būtų padaręs kas nors kitas.

Rugpjūtis 19, 2009   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Komentarai

  • Sara

    RR is no doubt a better off rodaer but hey both cars are really good. X6 has some offroading capabilities and it is enough. Its not SUV its SAV . Its like compare and Subaru outback and a M3 in a racetrack. BMW isnt a small silly car maker which does not know how make cars and for what they are made. Both these cars used properly are very good.

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: