BMW pardavimai nepaliaujamai auga

BMW grupės pardavimai balandį išaugo net 9,7% iki 111,285 vnt. ir viršijo dar praeitą savaitę bendrovės vadovo Helmuto Pankės paskelbtą preliminarią prognozę. BMW markės pardavimai padidėjo 9,1% iki 92,984 vnt., o „Mini“ sekėsi dar geriau – ji augo 13,4% iki 18,245 vnt. „Rolls-Royce Phantom“ pardavimai sumažėjo 16,4% iki 56 vnt.

Per pirmuosius keturis šių metų mėnesius Vokietijos prestižinių automobilių gamintojo pardavimai padidėjo 8,6% iki 403,521 vnt. Daugiausiai prie to prisidėjo puikus naujų modelių debiutas. BMW muša vieną rekordą po kito, tuo tarpu jos pagrindinei varžovei „Mercedes-Benz“ sekasi kur kas prasčiau.

“Rolls-Royce Phantom”

Manoma, kad, debiutavus naujam 3 serijos modeliui, šiemet BMW turi galimybių pagaliau aplenkti „Mercedes-Benz“ ir tapti pačia populiariausia prestižine marke pasaulyje.

3 serijos BMW pardavimai balandžio mėnesį išaugo 16,9% iki 68,931 vnt. Anot bendrovės pardavimų ir rinkodaros skyrių vadovo Michaelio Ganalo, jau dabar aiškėja, kad pirkėjai puikiai įvertino naująjį „trečiuką“.

„Mercedes“ grupės pardavimai balandį padidėjo 2% iki 104,900 vnt., prie to daugiausiai prisidėjo „Mercedes-Benz“ pardavimų augimas. Gamintojas pranešė, kad „Mercedes-Benz“ pardavimai išaugo 1% iki 92,400 vnt., o „Smart“ padidėjo 9,7% iki 12,500 vnt. Per pirmuosius keturis mėnesius „Mercedes“ grupės pardavimai sumažėjo 2,7% iki 366,500 vnt.

Gegužė 13, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: