
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
BMW kovoja su krize didindama kainas
Smarkiai smunkant automobilių rinkai daugelis gamintojų pirkėjams siūlo įvairių akcijų bei nuolaidų, tuo tarpu BMW nusprendė elgtis visiškai priešingai – didinti kainas. Š iaurės Amerikoje šiemet BMW modelių kainos vidutiniškai išaugo 0,7%. Gamintojas tai aiškina prasidėjusiais ekonomikos pokyčiais ir būtinybe užsitikrinti pajamas tolesnei veiklai bei išsaugoti darbo kokybę.
BMW 1 serijos kupė
Spendimas didinti kainas buvo priimtas nepaisant to, kad 2008 m. BMW pardavimai JAV smuko 15% iki 249,113 vnt. Konsultacinės bendrovės „CarConcepts“ vadovas Toddas Turneris teigė, kad vidutinė BMW automobilio kaina kitapus Atlanto yra 35 tūkst. dolerių (93 tūkst. Lt) ir mano, kad pasiturinčių šios markės pirkėjų neatbaidys toks kainos padidėjimas. T.Turneris pastebi, kad kainų padidinimo JAV buvo galima laukti smarkiai smukus dolerio kursui. Pigiausias BMW modelis JAV yra 128i kupė, kainuojantis 30,225 dolerius (80,668 Lt), o brangiausias – M6, už kurį teks pakloti 108,725 dolerius (290,176 Lt).
Š ių metų pradžioje BMW automobiliai Lietuvoje vidutiniškai pabrango 3% (neskaitant kainos padidėjimo dėl išaugusio PVM).
Vasaris 18, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą