
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
AvtoZAZ į gamyklą Varšuvoje investuos per 130 mln. dolerių
Ukrainos automobilių gamintojas „AvtoZAZ“ investuos mažiausiai 130 mln. dolerių į gamyklos Varšuvoje pertvarkymą ir naujų automobilių gamybos paleidimą, pranešė Lenkijos dienraštis „Rzeczpospolita“.
Dienraštis teigia, kad nauji „AvtoZAZ“ modeliai, įskaitant vieną iš„GM Daewoo“ gamos ir, galbūt, Kinijos „Cherry QQ“ bus parduodami pirmiausia Centrinės Europos rinkose. „AvtoZAZ“ vadovas Tarielis Wasadze informavo dienraštį, kad metinė gamybos apimtis Varšuvoje sieks mažiausiai 150 tūkst. vnt.
Pernai „AvtoZAZ“ įsigijo prie bankroto ribos atsidūrusio FSO akcijas išLenkijos vyriausybės, taip įkeldamas koją į ES rinką.
Privačiai valdomas „AvtoZAZ“, kurtis importuoja į Ukrainą didžiąją dalį FSO produkcijos, paremtos senesniuoju „Daewoo Lanos“ modeliu, anksčiau įsigijo išvietinių bankų dalį Lenkijos gamintojo skolų.
2005 m. FSO pagamino 40 tūkst. automobilių, išnaudodamas vos trečdalį dabartino gamybos pajėgumo. Tuo tarpu 1999 m. FSO pagamino 200 tūkst. automobilių.
Gegužė 30, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą