
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Automotive News: 2006 m. Toyota Motor pralenkė General Motors
„Automotive News“ duomenimis, praeitais metais „Toyota Motor“ galiausiai pralenkė „General Motors“ ir tapo didžiausiu pasaulio automobilių gamintoju. Teigiama, kad 2006 m. „Toyota Motor“ pardavė 8,808,000 automobilių, o „General Motors“ – 8,679,860 vnt. Tiesa, šią „Toyota Motor“ pergalę lėmė skaičiavimo metodikos niuansai: „General Motors“ sau priskyrė mažai žinomo Kinijos automobilių gamintojo „SAIC-GM-Wuling“ pardavimus, tačiau kontrolinį šio gamintojo akcijų paketą valdo Kinijos bendrovė „Shanghai Automotive Industry Corporation“ (SAIC), tad „Wuling“ pardavimus „Automotive News“ priskiria SAIC, o ne „General Motors“.
„Toyota Motor“ pralenkė „General Motors“ 128,140 automobilių, o „Wuling“ pardavimai pernai sudarė 420,140 vnt., tad jo priskyrimas SAIC, o ne „General Motors“ ir suvaidino lemiamą vaidmenį.
Birželis 18, 2007 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą