
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Automobilių gamyba vis labiau migruoja į Rytus
Europos automobilių gamyba vis labiau stumiasi į Rytus: per pastaruosius penkerius metus asmeninių automobilių gamyba Vakarų Europoje išliko beveik nepakitusi, tuo tarpu Centrinėje ir Rytų Europoje per tą patį laikotarpį užfiksuotas 27,4% (566,009 vnt.) augimas. „J.D.Power-LMC“ Europos padalinio vadovas Pete,as Kelly teigia, kad iki šiol augimas Centrinėje ir Rytų Europoje vyko dėl šių rinkų ekonominio pakilimo, tačiau artimiausiu metu padėtis išesmės pasikeis – šiuose regionuose bus gaminami automobiliai Vakarų Europos rinkai.
Į Vakarų Europos rinką taikosi trys visiškai naujos Centrinės Rytų Europos gamyklos: bendra PSA ir „Toyota“ gamykla Koline (Čekija), o taip pat PSA ir „Hyundai“/„Kia“ gamyklos Slovakijoje. Be to, į Vakarus bus eksportuojami ir Vengrijoje gaminami naujieji „Suzuki Swift“ bei Rumunijoje gaminami „Dacia Logan“.
Vis dėlto P.Kelly tikisi, kad pagaliau baigsis Vakarų Europos rinką kaustantis sąstingis ir atsigavusi gamyba kilstels bendrą žemyno kartelę virš18 mln. automobilių ribos. Augimas Rytuose turėtų tęstis ir toliau, tačiau šio regiono produkciją (3,17 mln. vnt.) vis dar užgožia Vakarų Europos gamybos apimtys – 14,83 mln. automobilių.
Nuo 1999 m. automobilių gamyba senajame žemyne išaugo 3,9% iki 18 mln. vnt., tačiau net 84% (673,637 vnt.) šio augimo sudarė rytinėje Europos dalyje pagaminti automobiliai.
Rytų Europoje daugiausia automobilių pagamina Rusija. Per penkerius metus ši šalis pagal automobilių gamybos apimtis aplenkė Italiją ir dabar užima 5 vietą Europoje. Į daugiausiai automobilių pagaminančių šalių dešimtuką patenka ir Lenkija, Turkija bei Čekija.
Kovas 14, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą