Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Audi“ skirs daugiau dėmesio R8 ir RS automobilių klientams
„Automotive News Europe“ duomenimis, pasirinktose „Audi“ atstovybėse atsiras speciali erdvė R8 ir RS modelių pirkėjams. Iki šių metų pabaigos gamintojas tikisi turėti apie 200 vadinamųjų „Audi Sport“ dilerių, o per ilgesnį laiką jų kiekis turėtų išaugti iki 600, t.y. „Audi Sport“ erdvė turėtų atsirasti maždaug kas penktame „Audi“ salone.
“Audi Sport” salono erdvė
Programoje dalyvaujantys „Audi“ dileriai sportinių automobilių pirkėjams skirs atskirus pardavimo ir popardaviminio aptarnavimo vadybininkus. Už „Audi“ rinkodarą ir pardavimus atsakingas valdybos narys Luca De Meo interviu „Automotive News Europe“ teigė, jog RS6 pirkėjai yra labai svarbūs, nes tai tikri automobilių entuziastai, kurie beveik neskaičiuoja pinigų. Dėl to su jais reikia ir elgtis skirtingai. „Audi Sport“ erdvėse pirkėjams bus taikomas kitoks aptarnavimas tiek renkantis automobilį, tiek ir po jo įsigijimo. Vis dėlto R8 ir RS modeliais bus prekiaujama ir programoje nedalyvaujančiuose įprastiniuose „Audi“ salonuose.
“Audi RS6″
Luca De Meo tikisi, kad „Audi Sport“ suteiks kitokį automobilio pirkimo potyrį. Vadovas tvirtina, kad pardavėjas turi palaikyti nuolatinį kontaktą su šiais klientais. Galbūt pardavimų vadybininkas netgi pasiūlys kartu vykti į Le Mano lenktynes ar bent suorganizuos bandomuosius važiavimus vietinėje lenktynių trasoje, nes viešuose keliuose neįmanoma atskleisti visų šių automobilių galimybių.
“Audi R8″
„Audi Sport“ yra tik pirmasis platesnės „Audi“ pardavimų segmentavimo programos etapas. Šiuo metu, tiek 20 tūkst. eurų kainuojančio A1, tiek 75 tūkst. eurų kainuojančio A8 pirkėjai traktuojami vienodai ir jiems taikomos tos pačios procedūros, tačiau Luca De Meo pastebi, jog pasiūla bus segmentuojama pagal modelių indeksus, nes A1 pirkėjo poreikiai tikrai skiriasi nuo būsimojo A8 savininko.
Rugsėjis 22, 2015 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą