Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Atnaujintas „Renault Clio“ taikosi į savo klasės lyderius
Su atnaujintu „Clio“ modeliu Prancūzijos automobilių gamintojas „Renault“ tikisi aplenkti „Peugeot 207“ ir išsikovoti lyderio poziciją aršia konkurencija pasižyminčiame mažų automobilių segmente. „Renault“ mažų automobilių gamos vadovas Yvesas-Ericas Morelis žurnalui „Automotive News Europe“ teigė manąs, kad bendrovei pavyko sukurti produktą, kuris gali varžytis tiek su „Peugeot 207“, tiek ir su kitais modeliais.
“Renault Clio”
Š į pavasarį pasirodęs atnaujintas „Clio“ turi kiek pakoreguotą interjero ir eksterjero dizainą bei suteikia galimybę užsakyti priedų, kurie paprastai montuojami tik į didesnius ir brangesnius automobilius. Tarp „Clio“ papildomos įrangos galima rasti beraktę įėjimo sistemą bei nebrangų navigacijos įrenginį, sukurtą su Olandijos bendrove „TomTom“. Y.E.Morelis atnaujinto „Clio“ pristatyme tvirtino, kad naujas dizainas bei naujos galimybės ir „Renault Sport“ modelius primenantys sportiški apdailos akcentai suteikia pranašumo prieš„Peugeot 207“ ir kitus varžovus.
„JATO Dynamics“ duomenimis, praeitais metais Europos mažų automobilių rinka sumažėjo 9% iki 3,65 mln. vnt. Pirmoji vieta atiteko jau minėtam „Peugeot 207“ (368,463 vnt., 10%), nuo jo nedaug atsiliko „Opel/Vauxhall Corsa“ (365,458 vnt., 10%), o „Clio“ atiteko tik trečia vieta (346,699 vnt., 9%). Tiesa, į „Clio“ pozicijas jau taikosi naujoji „Ford Fiesta“, kuriai pernai taip pat atiteko 9% rinkos. Penktąją ir šeštąją vietas pasidalijo „Fiat Punto“ ir „Volkswagen Polo“, abu užėmę po 8% rinkos. „Renault“ pripažįsta, kad naujoji „Fiesta“ kelia jai rimtą grėsmę. Valstybių taikomos naujų automobilių pirkimo skatinimo programos padidino susidomėjimą mažais automobiliais, tad „JATO Dynamics“ praneša, jog kovo mėnesį „Fiesta“ tapo populiariausiu modeliu Europoje.
“Carminat TomTom”
„Renault“ rinkodaros kampanija daug dėmesio skiria naujai nebrangiai navigacinei sistemai. „Carminat TomTom“ vienuose „Clio“ bus montuojama kaip standartinė įranga, o kitiems ją bus galima pasirinkti papildomai. Lietuvoje „Carminat TomTom“ įtraukta į „Tech Run“ komplektacijos modelių įrangą, o kitiems galima užsakyti už 1,659 Lt. Dauguma kitų gamyklinių navigacinių sistemų kainuoja per tūkstantį eurų (3,453 Lt). „Renault“ vadovai tikisi, kad šiemet navigacinę sistemą turės 20-30% parduodamų „Clio“, o vėliau ši dalis gali augti ir iki 40%. Nepaisant gerokai patrauklesnės kainos, gamyklinis „Carminat TomTom“ navigatorius vis tiek yra gerokai brangesnis už atskirai parduodamas nešiojamas „TomTom“ sistemas.
Liepa 14, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą