Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Ar kupė kėbulas įkvėps daugiau gyvybės „Renault Laguna“?
„Renault“ tikisi, kad neseniai pristatyta kupė versija visai „Laguna“ gamai suteiks sportiško ir galingo modelio aurą ir pakoreguos gamintojo lūkesčių neatitinkančius pardavimų rezultatus. „Renault“ Prancūzijos padalinio rinkodaros vadovas Guillaume,as Josselinas pripažino, kad šis kupė buvo sumanytas ne tik „Laguna“, bet ir visos „Renault“ markės įvaizdžiui pagerinti. Pasak G.Josselino, „Laguna“ kupė turi įrodyti „Renault“ sugebėjimus varžytis su prestižiniais modeliais.
“Renault Laguna Coupe”
Vis dėlto „Laguna“ pardavimai kol kas yra gerokai mažesni nei buvo tikimasi: 2008 m. sausio-rugsėjo mėnesiais visame pasaulyje buvo parduota vos 80 tūkst. „Laguna“, tuo tarpu pristatant šį modelį Sandouville gamykloje Prancūzijoje buvo ruošiamasi per metus pagaminti 180-200 tūkst. „Laguna“ automobilių. Prekybos ir rinkodaros skyrius sumažino šio modelio pardavimų planus ir pripažįsta, kad „Laguna“ metiniai pardavimai veikiausiai neviršys kuklių 100 tūkst. vnt.
„Renault“ gamybos skyriaus vadovas Patrickas Pelata tvirtina, kad „Laguna“ rezultatai jį nuvylė. Pasak P.Pelatos, „Laguna“ pasižymi puikia kokybe, gauna aukščiausius saugumo įvertinimus, yra visapusiškai modernus, tačiau to dar nepakanka. Vadovas tikina, kad „Laguna“ padėtį apsunkina mažėjanti tokio tipo automobilių rinka. P.Pelata mano, kad sedano versija atrodytų pernelyg rimtai, todėl buvo siekiama pasiūlyti patrauklesnį variantą.
“Renault Laguna Coupe”
Europinėje reklamos kampanijoje daugiausiai dėmesio turėtų būti skiriama geroms „Laguna“ kupė valdymo savybėms bei dviems naujiems V-6 varikliams, kurie buvo sukurti bendradarbiaujant su „Nissan“. Vis dėlto šio modelio laukia rimti varžovai: „Peugeot 407 Coupe“, „Alfa Romeo GT“ „Volkswagen Passat CC“, o taip pat „Audi A5“, BMW 3 serijos kupė bei „Mercedes-Benz CLK“.
Vasaris 13, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą