Ar gali naujasis “XK Coupe” atgaivinti “Jaguar”?

“Jaguar” tikisi, kad Frankfurto automobilių parodoje debiutavęs XK kupė pagerins šios markės įvaizdį ir leis padidinti pardavimus. Iki šiol daugelis “Jaguar” modelių taip ir neįvykdydavo optimistinių pardavimų prognozių. Dėl to žlugo šio Didžiosios Britanijos gamintojo planai metines gamybos apimtis padidinti iki 200 tūkst. vnt. ir išesmės konkuruoti su BMW bei “Mercedes-Benz”. Dabar “Jaguar” užmojai vėl tapo kur kas kuklesni.

Š iemet pirmą kartą nuo 2000 m. “Jaguar” gamybos apimtys nesieks ir 100 tūkst. vnt. 2003 m. ši bendrovė pagamino rekordinį automobilių kiekį – 126,121 vnt.

Kuklesnę “Jaguar” strategiją kuria naujasis šio gamintojo vadovas Geoffas Politesas, kuris š.m. rugsėjo 1 d. pakeitė Joe Greenwellą. G.Politesas su savo komanda turi rasti būdų, kaip naudojant kitų “Ford” grupės markių platformas bei komponentus sukurti patrauklius “Jaguar” modelius ir dirbti pelningai.

“Jaguar XK”

“Jaguar” atsisakė planų kitąmet pasirodysiančio naujo S tipo modelio kėbulą gaminti išaliuminio – aliumininius kėbulus turi XJ ir naujasis XK modeliai. Būsimasis S tipo “Jaguar” turės patobulintą plieninį korpusą.

Didžiosios Britanijos gamintojas šiuo metu kuria naują taip vadinamą tarpinį modelį, kurio jau seniai laukia dileriai. “J.D. Power-LMC” analitikas Alas Bedwellas prognozuoja, kad šis automobilis pasirodys 2008 m. Artimiausiu metu taip pat turėtų būti priimtas sprendimas dėl nesėkmingo X tipo modelio ateities.

“Burnham Securities” analitikas Davidas Healy mano, kad atgaivinti “Jaguar” bus tikrai nelengva, nes prestižinių automobilių rinkoje yra itin arši konkurencija bei daug gerų produktų.

Rugsėjis 30, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: