Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Aplinkosaugininkai ragina įsteigti vieningą ES homologacijos instituciją
Aplinkosaugos aktyvistų lobistinė grupė „Transportas ir aplinka“ (Transport and Environment, T&E) ragina Europos Sąjungą įsteigti vieną nepriklausimą instituciją, kuri būtų atsakinga už visoje bendrijoje parduodamų automobilių testavimą. T&E teigimu, „Volkswagen“ dyzelinių automobilių emisijų klastojimas tėra ledkalnio viršūnė. Anot šios aplinkosaugos grupės, panašius metodus naudoja ir kiti automobilių gamintojai.
Europoje šiuo metu nėra vieningos automobilių homologavimo institucijos, kuri prižiūrėtų transporto priemonių bandymus, panašiai kaip JAV veikianti „Aplinkos apsaugos agentūra“ (EPA). Kiekviena iš 28 šalių narių čia yra atsakinga už taršos normatyvų laikymąsi, tad galimus pažeidimus ištirti tarptautiniu mastu yra gana sudėtinga. Anot T&E, automobilių gamintojai moka bandymus atliekančioms organizacijoms, kad jos testus atliktų pačių gamintojų laboratorijose. Kadangi bandymus gali atlikti bet kurios šalies testavimo institucija, gamintojai renkasi geriausios kainos pasiūlymą. T&E siūlo, kad nauja nepriklausoma ir visai ES bendra homologacijos institucija būtų išlaikoma nuo kiekvieno naujo automobilio renkant po 20 eurų mokestį.
Eismas
T&E teigimu, automobilių gamintojai oro taršos rodikliais manipuliuoja nesuskaičiuojama daugybe būdų, o oficialios ir realios degalų sąnaudos kartais skiriasi net 40%. Lobistinės organizacijos duomenimis, nauji dyzeliniai automobiliai, naudojami realiomis sąlygomis, į aplinką išmeta penkis kartus daugiau azoto oksidų, nei leidžia galiojantys normatyvai ir tik 1 iš 10 automobilių tikrai neviršija leistinų dydžių.
Anot „Automotive News Europe“, daugiau nei pusė Europoje parduodamų naujų automobilių turi dyzelinius variklius, nes daugelyje šalių dyzelinui taikomi palankesni mokesčiai. Automobilių gamintojams dyzeliai taip pat yra parankūs, nes leidžia sumažinti vidutines CO2 emisijas. Vis dėlto dyzeliai į aplinką išmeta nuodingų azoto oksidų bei suodžių, tad kai kuriuose miestuose imta riboti jų naudojimą baiminantis dėl gyventojų sveikatos.
Po poros metų Europoje turėtų būti pradėta taikyti nauja automobilių bandymų metodika – „Pasaulinė lengvųjų automobilių testavimo procedūra“ (World Light Vehicle Test Procedure, WLTP), kurios rezultatai turėtų būti artimesni tikrovei nei dabar naudojamos „Naujo europinio vairavimo ciklo“ (New European Driving Cycle, NEDC) metodikos.
Europos automobilių gamintojų asociacija (ACEA) tvirtina, kad naujas „Euro 6“ emisijų standartas reikalaus bandymus atlikti įvairiomis vairavimo sąlygomis ir Europa taps vieninteliu regionu, kur bandymai bus tokie artimi realiam naudojimui. ACEA skelbia, jog automobilių pramonė palaiko naują realių vairavimo emisijų (RDE) testą, tačiau pageidauja daugiau informacijos apie būsimo bandymo procedūras ir terminus, kad rinką kuo greičiau pasiektų naujuosius reikalavimus atitinkantys automobiliai.
Rugsėjis 30, 2015 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Komentarai
youcampnh
parajumpers vest embroidery graphics canada goose hybridge lite jacket spirit manual aidas boost clima chill lila blau pandora necklace promotion plus christian louboutin pigaresille flats hours hermes bracelet ideas on how to make money
youcampnh [url=http://www.youcampnh.com/]youcampnh[/url]
mirkurortov
bianca ball gownwilfred elba dressethiopian traditional dress new style 2020holographic sequin dress nike sb dunk yellow lobster blancnike air foamposite one blau mirror for verkaufgold kyrie 7adidas black samba og blanc cotton gaun boys white air force 1 noir robert lewandowski jersey for cheap wedding guest dresszara face print dresswhite linen tank dressgreen motel rocks dress
mirkurortov
kaasajans
saint laurent beige bag adidas superstar blanco very gilet womens with fur hoodadidas racerback poloessentials fear of god long sleevemens sleeveless western shirts nike air perce 1 low nero fire new era nfl 2014 on field knit hat answers nemeziz 19.4 indoor
kaasajans
sacreddread
reebok tennessee titans cortland timmons 31 blue replica jerseys sale nike roshe run svart polka dot new balance 877 walking shoe noirkhaki adidas eqtnike air max zero svart fridayair jordan retro 6 violet lakers outfit air max white with flowers pandora jewelry heart necklace
sacreddread
biosavons
party wear near meloft bird tiered dressmoroccan house dressh m palm print dress moncler tatiemoncler gebroulazmoncler tweed jacketmoncler white body warmer
biosavons
spacesmacks
michael kors mercer pebbled leather accordion crossbody not rated wedge sneakers packers nike apparel nfl cleveland browns hover helmet dallas cowboys cancer cap michael kors voyager tote blue
spacesmacks
thestmc
myosotis monclerboed moncler jacketmoncler laplancerare moncler jacket iphone 6s cover power bankprotective case iphone 12 minispigen tough armor z flipa50 samsung flip cover 24k gold pandora bracelet knee length wedding dresses 2020 lillie large chain shoulder totemichael kors backpack clearancecoach leather wallets outletmichael kors half moon crossbody bag air jordan 7 marina militare blu and biancanike kobe last game skonike air yeezy 2 noir and rougeair jordan 8 retro blanco azul ribbon naranja flash
thestmc
Parašykite komentarą