2009 m. „Mini“ markė planuoja tolesnį augimą

BMW grupės valdoma „Mini“ markė, nepaisant ekonomikos nuosmukio, šiemet planuoja tolesnį pardavimų augimą. „Mini“ rinkodaros vadovas Wolfgangas Armbrechtas žurnalui „Auto motor und sport“ tvirtino, kad „Mini“ automobilių pardavimai 2009 m. augs ir siaučiant pasaulinei krizei. Pasak vadovo, šiemet laukiama augimo 1-9% ribose, tačiau bet kuriuo atveju tai būtų stebinantis rezultatas, nes dauguma markių planuoja didesnį ar mažesnį nuosmukį.

“Mini Cooper”

Lėtėjant ekonomikai, augant nedarbui ir sugriežtėjus skolinimosi sąlygoms pirkėjai ėmė taupyti, ir praeitais metais automobilių pardavimai Europoje, ACEA duomenimis, smuko 7,8%. Tuo tarpu „Mini“ pardavimai Senajame žemyne pernai sumažėjo tik 0,6% iki 144,007 vnt. Pasauliniai šios markės pardavimai 2008 m. sausio-lapkričio mėnesiais išaugo 7,6% iki 217,400 vnt., o 2007 m. „Mini“ ūgtelėjo 18,5% iki 222,900 vnt.

Vasaris 18, 2009   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: