
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
2009 m. „Mini“ markė planuoja tolesnį augimą
BMW grupės valdoma „Mini“ markė, nepaisant ekonomikos nuosmukio, šiemet planuoja tolesnį pardavimų augimą. „Mini“ rinkodaros vadovas Wolfgangas Armbrechtas žurnalui „Auto motor und sport“ tvirtino, kad „Mini“ automobilių pardavimai 2009 m. augs ir siaučiant pasaulinei krizei. Pasak vadovo, šiemet laukiama augimo 1-9% ribose, tačiau bet kuriuo atveju tai būtų stebinantis rezultatas, nes dauguma markių planuoja didesnį ar mažesnį nuosmukį.
“Mini Cooper”
Lėtėjant ekonomikai, augant nedarbui ir sugriežtėjus skolinimosi sąlygoms pirkėjai ėmė taupyti, ir praeitais metais automobilių pardavimai Europoje, ACEA duomenimis, smuko 7,8%. Tuo tarpu „Mini“ pardavimai Senajame žemyne pernai sumažėjo tik 0,6% iki 144,007 vnt. Pasauliniai šios markės pardavimai 2008 m. sausio-lapkričio mėnesiais išaugo 7,6% iki 217,400 vnt., o 2007 m. „Mini“ ūgtelėjo 18,5% iki 222,900 vnt.
Vasaris 18, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą