
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
2008 m. “Honda Motor” prestižinė markė “Acura” pradės veiklą Japonijoje
„Honda Motor“ pranešė, kad ketina pasekti „Toyota“ pavyzdžiu ir iki 2008 m. pabaigos Japonijos pirkėjams pasiūlyti ištaigingų „Acura“ markės automobilių. „Toyota“ valdoma prestižinė „Lexus“ markė namų rinkoje debiutavo praeitų metų rugpjūtį. Ilgą laiką Japonijos prestižinių automobilių rinkoje dominavo europietiški BMW ir „Mercedes-Benz“ automobiliai.
„Acura“ markės automobiliais kol kas prekiaujama tik JAV. Š ioje šalyje Japonijos gamintojams pavyko atsiplėšti nemažą prestižinių automobilių rinkos dalį. Antrasis didžiausias Japonijos automobilių gamintojas „Nissan“ anksčiau taip pat skelbė ketinąs namų rinkoje prekiauti ištaigingais „Infiniti“ markės automobiliais, tačiau vėliau dėl aršios konkurencijos, mažėjančio gyventojų skaičiaus ir smunkančios perkamosios galios savo sprendimą pakeitė.
Išpradžių „Honda“ ketina Japonijoje atidaryti 100 naujų „Acura“ salonų. Bendrovė tikisi, kad tai leis padidinti pardavimus ir sustiprins pozicijas namų rinkoje. „Honda“ dar kartą pakartojo savo tikslą Japonijoje per metus parduoti 800 tūkst. automobilių. Bendrovė neatskleidžia „Acura“ pardavimų planų, tačiau 2004 m. visame pasaulyje pavyko realizuoti 743 tūkst. automobilių.
CLSA Azijos ir Ramiojo vandenyno rinkų analitikas Christopheris Richteris mano, kad „Honda“ eina teisingu keliu, tačiau atkreipia dėmesį, kad šiam gamintojui rizika yra gerokai didesnė nei „Toyota“, nes „Lexus“ markė yra geriau žinoma nei „Acura“ ir turi geresnį įvaizdį. Be to, 100 naujų atstovybių atidarymas pareikalaus didelių investicijų, nes Japonijos miestų centruose nekilnojamas turtas yra labai brangus. Manoma, kad į 143 naujus „Lexus“ salonus „Toyota“ investavo 200 mlrd. jenų (beveik 5 mlrd. Lt).
C.Richteris mano, kad namų rinkoje debiutavus „Acura“ markei „Honda“ grynasis pelnas išaugs ne mažiau kaip 5%. Kovo mėnesį pasibaigsiančiais apskaitiniais metais šis gamintojas planuoja gauti 490 mlrd. jenų (12,2 mlrd. Lt) pelno.
Ruošdamasis „Acura“ pasirodymui Japonijos gamintojas jau š.m. pirmoje pusėje visus tris – „Primo“, „Clio“ ir „Verno“ – pardavimo kanalus sujungs į vieną „Honda“ kanalą. Pirmą kartą po dvidešimties metų kiekviename salone bus prekiaujama visais „Honda“ automobiliais. Japonijoje „Honda“ turi apie 2,400 atstovybių.
Nors konkurencija Japonijos rinkoje yra itin arši, Europos gamintojai čia uždirba dideles maržas. „Toyota“ apskaičiavimais, 2004 m. Japonijoje buvo parduota 58,400 prestižinių sedanų, iškurių net 44,400 sudarė „Mercedes-Benz“ ir BMW automobiliai. „Toyota“ tikisi, kad debiutavus „Lexus“ markei jos maržos namų rinkoje išaugs.
„Honda“ taip pat paskelbė, kad jau šį pavasarį „Acura“ markė debiutuos ir Kinijoje.
Kovas 30, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą