„Volkswagen“ taupymo programa skaudžiai palies tiekėjus

Volkswagen“ siekiai didinti veiklos pelną mažinant gamybos kaštus dar labiau padidins spaudimą tiekėjams. Automobilių komponentų tiekėjai visuomet buvo priversti didinti produktyvumą, kad galėtų įvykdyti automobilių gamintojų reikalavimus mažinti kainas. Analitikai mano, kad dėl to sunkesnėje padėtyje atsidūrusias bendroves gali prisijungti jų konkurentai.

Naujasis „Volkswagen“ markių grupės vadovas Wolfgangas Bernhardas garsėja kaip radikalių pertvarkymų specialistas. Per trejus-ketverius metus jis žada sumažinti „Volkswagen“ kaštus net 7 mlrd. eurų (24 mlrd. Lt), iššios sumos 3 mlrd. eurų (10 mlrd. Lt) našta teks tiekėjams. Tikimasi, kad dėl tokio kaštų sumažėjimo „Volkswagen“ veiklos pelnas iki 2008 m. išaugs 4 mlrd. eurų (14 mlrd. Lt).

Prancūzijos detalių gamintojo „Valeo“ atstovas Vokietijoje Alexanderis Ziemsas teigia, kad W.Bernhardo pranešimas jo nė kiek nenustebino, nes kainų mažinimas jau tapo įprastu dalyku. Pasak jo, norint pasirašyti kontraktą su automobilių gamintoju reikia užtikrinti, kad kasmet detalių kainos sumažės maždaug 5%.

Vokietijos padangų ir detalių gamintojas „Continental“ W.Bernhardo veiksmus taip pat pavadino tipiškais. Anot šios bendrovės, jau tapo įprasta, kad kasmet kainos sumažėja 3-5%, dėl to „Volkswagen“ planai per trejus metus sumažinti perkamų komponentų kainas 10% tiksliai atitinka šią tendenciją.

Dėl nuolatinio spaudimo mažinti kainas tiekėjai, tokie kaip „Continental“, iškelia gamybą į pigesnes šalis. Be to, sudėtingų sisteminių modulių gamintojai savo ruožtu spaudžia tiekėjus mažinti kainas.

Vienas didžiausių „Volkswagen“ tiekėjų „ZF Friedrichshafen“ teigia matąs galimybę didinti gamybos apimtis.

Liepa 1, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: