„Renault“ siekis – 4 mln. automobilių per metus iki 2010 m.

„Renault“ vadovas Louisas Schweitzeris pranešė, kad šis Prancūzijos gamintojas iki 2010 m. tikisi savo metinius pardavimus padidinti nuo dabartinių 2,5 mln. vnt. iki 4 mln. automobilių. Pasak bendrovės vadovo, daugiausiai prie to turėtų prisidėti „Renault“ skverbimasis į naujas rinkas, pavyzdžiui, Indiją.

Kalbėdamas spaudos konferencijoje Bombėjuje (Indija) L.Schweitzeris teigė tikįs, kad pardavimus smarkiai padidins puikūs „Logan“ pardavimo rezultatai. „Renault“ pasirašė susitarimą su Indijos komunalinių automobilių bei traktorių gamintoju „Mahindra & Mahindra Ltd“ dėl bendros įmonės „Mahindra Renault“, gaminsiančios „Logan“ sedaną, įkūrimo. Pagal minėtą susitarimą, „Mahindra Renault“ Indijoje iki 2007 m. atidarys gamyklą, kurios metiniai pajėgumai sieks 50 tūkst.
automobilių per metus. 49% „Mahindra Renault“ akcijų valdys Prancūzijos bendrovė, o likę 51% atiteks Indijos gamintojui.

“Renault/Dacia Logan”

„Renault“ taip pat derasi ir su Kinijos gamintoju „Dongfeng Automobile“, kuris jau bendradarbiauja su Prancūzijos gamintojo partneriu „Nissan“. Kinija ir Indija šiuo metu yra sparčiausiai augančios ir didžiausią ekonominį potencialą turinčios šalys.

Prancūzijos gamintojas aiškinasi galimybes Indijoje kurti techninį centrą, kuris taptų tarptautinės „Renault“ veiklos dalimi, bei steigti bendrą įmonę, kuri gamintų automobilių komponentus „Renault-Nissan“ bendrai įmonei.

Išpradžių „Renault“ tikėjosi iki 2010 m. pasiekti 700 tūkst. „Logan“ metinius pardavimus, tačiau vėliau ši prognozė buvo padidinta iki 1 mln. vnt., o visai neseniai „Renault“ atstovai pareiškė, kad šio kuklaus modelio pardavimai viršys milijoną automobilių. Optimistiškas prognozes lėmė geras „Logan“ debiutas ir pasiekti susitarimai dėl šio modelio gamybos Rusijoje bei Irane.

“Renault/Dacia Logan”

Š iais metais „Logan“ bus pristatytas Vakarų Europos, Lenkijos, Slovėnijos bei Sirijos rinkose. Taip pat prasidės jo gamyba Rusijoje, Maroke bei Kolumbijoje. Plėtimasis naujose rinkose „Renault“ yra itin svarbus, nes Vakarų Europos rinka kol kas nerodo jokių atsigavimo ženklų, o didelis spaudimas mažinti kainas beveik visiškai „suryja“ maržas.

Balandis 4, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: