„General Motors“ Europoje pateiks didelę bandomųjų važiavimų programą

„General Motors“ europiečiams suteiks progą išbandyti „Opel“ automobilius. „Milijono mylių bandomojo važiavimo“ („Million Mile Test Drive“) programa vyks 40 Europos šalių, o jai bus skirta net 35 tūkst. automobilių.

„General Motors“ pripažino, kad šios akcijos kaštai bus dideli, tačiau panaši kampanija JAV padėjo smarkiai pagerinti „General Motors“ automobilių įvaizdį. „General Motors“ Europos padalinio valdybos pirmininkas Fritzas Hendersonas teigė, kad pirkėjai turėtų įvertinti pastaruoju metu smarkiai pagerėjusius „Opel“ automobilius. Anot jo, žmonių sąmonėje susiformavęs markės įvaizdis yra labai inertiškas ir dažnai neatitinka pasikeitusios tikrovės, todėl reikia sudaryti progą praktiškai išbandyti automobilius.

“Opel Zafira”

Tris mėnesius truksianti bandymų programa prasidės Vokietijoje, o vėliau išplis į kitas Europos šalis. Didžiausios Europoje automobilių rinkos pirkėjus bus bandoma sudominti provokuojančiais šūkiais „Išbandyk mane!“ ir „Susižavėk manimi!“. Neatmetama galimybė, kad kampanija apims ir kitas „General Motors“ markes – „Chevrolet“ ir „Saab“.

Bandymų programos kaštus sudarys 35 tūkst. automobilių parko išlaikymas, priežiūra, draudimas bei nuolaidos vėliau parduodant šiuos automobilius. „General Motors“ visus demonstracinius automobilius tikisi parduoti bandymų metu surastiems pirkėjams, o ne akcijai pasibaigus organizuojant aukcioną, kaip buvo įprasta iki šiol. F.Hendersonas teigė nemanąs, kad ši programa galėtų kaip nors neigiamai paveikti „Opel“ automobilių likutinę vertę.

“Opel Astra GTC”

Nors pernai “General Motors“ užimama Europos rinkos dalis išaugo nuo 9,3% iki 9,5%, tačiau bendrovė patyrė 976 mln. dolerių (2,603 mln. Lt) nuostolį. Š iemet „General Motors Europe“ užsibrėžė tikslą sumažinti nuostolius iki 500 mln. dolerių (1,334 mln. Lt), tačiau į šią sumą neįtrauktos restruktūrizacijos išlaidos.

Kovas 31, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: