„Fiat“ ir „General Motors“ derybos baigėsi aklavietėje

Nei „Fiat“ grupė, nei „General Motors“ nesutiko nusileisti intensyviose derybose dėl „Fiat Auto“ pardavimo opciono. Derybų laikotarpis baigėsi vasario 2 d., o bendrovėms nesusitarus dabar gali prasidėti ilgai trunkantis bylinėjimasis.

„General Motors“ tvirtina, kad dėl „Fiat Auto“ struktūrinių pokyčių, lėmusių JAV bendrovės akcijų dalies sumažėjimą iki 10%, bei finansinio padalinio pardavimo opcionas nebegalioja. Tuo tarpu „Fiat“ grupė visus šiuo kaltinimus atmeta ir teigia galinti bet kada pasinaudoti savo teise parduoti nuostolingai veikiantį „Fiat Auto“.

“Fiat Stilo Michael Schumacher”

Analitikai teigia, kad už opciono anuliavimą „Fiat“ gali pareikalauti iki 3,6 mlrd. eurų (12,4 mlrd. Lt), tačiau dauguma mano, kad galutinė suma turėtų būti 1,5-1,8 mlrd. eurų (5,2-6,2 mlrd. Lt). Anot jų, „General Motors“ turėtų susimokėti ir atsikratyti šio galvos skausmo, kad galėtų visą dėmesį skirti nuostolingos veiklos Europoje sureguliavimui. Be to, JAV gamintojas turėtų pasirūpinti ir savo skolinimosi investicinio reitingo išsaugojimu.

„General Motors“ gali susitarti su „Fiat“ be teismo įsikišimo net ir pasibaigus derybų laikui. Tuo tarpu bylinėjimasis pareikalautų didelių teisinių išlaidų.

Naujoji “Fiat Croma”

Nors „Fiat“ grupės pozicija atrodo tvirtesnė, tačiau Italijos gamintojui taip pat reikia kuo greičiau užbaigti šį konfliktą, kad galėtų ieškoti naujų partnerių ir kuo greičiau sutvarkyti pinigus ryjantį automobilių gamybos verslą.

„Fiat“ derybines pozicijas silpnina ir Italijos vyriausybė bei profsąjungos, kurios baiminasi, kad „General Motors“ perėmus „Fiat Auto“ gali būti atleista daug darbuotojų.

Vasaris 7, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: