„Audi“ kasmet galės sutaupyti 190 mln. dolerių darbo apmokėjimo kaštų

Už žmogiškuosius išteklius atsakingas „Audi“ valdybos narys Horstas Neumannas interviu žurnalui „Automobilwoche“ teigė, kad naujas susitarimas su darbuotojais nuo 2006 m. bendrovei kasmet leis sutaupyti po 189,5 mln. dolerių (535 mln. Lt). Anot jo, atlyginimų kaštai sumažės 171,9 mln. dolerių (485 mln. Lt), o pridėtinės išlaidos bus 17,6 mln. dolerių (50 mln. Lt) mažesnės.

Naujasis susitarimas su darbuotojais buvo pasiektas balandžio mėnesį ir galioja iki 2011 m. Pagal jį, nuo kitų metų sausio 1 d. atlyginimų kaštai sumažės 2,8%. Algų sumažėjimas darbuotojams bus kompensuojamas specialiomis išmokomis, o lėšos šioms išmokoms bus gautos pertvarkius „Audi“ atlyginimų struktūrą.

“Audi Le Mans Quattro” koncepcinis modelis

Susitarimas leidžia lanksčiau naudoti turimus darbo išteklius ir efektyviau panaudoti gamybinius pajėgumus. Pasak H.Neumanno, 189,5 mln. dolerių yra didelė suma, todėl darbuotojams skirtos skatinamosios išmokos bus tik lašas jūroje. Pagal naująjį susitarimą, darbuotojams skiriama 10% „Audi“ pajamų augimo.

Iki šiol šio Vokietijos automobilių gamintojo darbuotojai sukauptas atostogų dienas turėjo išnaudoti per metus, tuo tarpu dabar jas bus galima kaupti neribotą laiką. Taip pat mainais į papildomas atostogų dienas bus panaikinti priedai šeštadieniais dirbančioms pamainoms.

Balandį pasiektame susitarime nenumatyta, kur „Audi“ gamins būsimus modelius. H.Neumannas teigė, kad bendrovė kol kas nenori įsipareigoti. „Le Mans Quattro“ koncepciniu modeliu paremtas sportiškas automobilis R9 bus gaminamas Neckarsulmo gamykloje Vokietijoje.

Š iuo metu Neckarsulme per dieną pagaminami tik 85 „Audi A2“ automobiliai, šio modelio gamyba bus nutraukta liepos 31 d. Mažasis A2 nepateisino gamintojo lūkesčių – per visą jo gamybos laikotarpį nuo 2000 m. sausio bus pagaminta tik 175 tūkst. automobilių. Dėl nedidelių gamybos apimčių 100 šios gamyklos darbuotojų buvo perkelti į Rastattą, kur gaminamas A klasės „Mercedes-Benz“. Manoma, kad pradėjus gaminti R9 šie darbininkai sugrįšį Neckarsulmą.

„Automobilwoche“ taip pat pranešė, kad „Audi“ nusprendė A4 modelio pagrindu gaminti kupė ir kabrioletą A5. „Audi“ gamybos šefas Jochenas Heizmannas teigė, kad nauji modeliai, pavyzdžiui, visureigis Q5, gali būti gaminami „Volkswagen“ gamyklose Portugalijoje, Meksikoje ar Belgijoje.

Birželis 9, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: