„Alfa Romeo 159“ patikimumas taps kertiniu rinkodaros akmeniu

„Alfa Romeo 159“ patikimumas taps svarbiausiu šio modelio rinkodaros akcentu. Prestižinių vidutinių automobilių segmente šiuo metu dominuoja „vokiškasis trejetas“ 3 serijos BMW, „Audi A4“ bei C klasės „Mercedes-Benz“, todėl Italijos gamintojas, siekdamas pritraukti pirkėjus, pasiūlys net trejų metų garantiją bei trejų metų nemokamą aptarnavimą.

„Alfa Romeo 159“ vokiškiems varžovams, garsėjantiems kokybe ir patikimumu, suteikiama tik dvejų metų garantija, o nemokamo aptarnavimo nesiūlo nei vienas prestižinis Vokietijos gamintojas. „Alfa Romeo“ apskaičiavimais, trejų metų nemokamas aptarnavimas yra vertas maždaug 1,400 eurų (4,834 Lt). „Alfa Romeo 159“ prekyba prasideda jau šį mėnesį.

Automobilio pristatymas Vokietijoje bei pasiūlymas dėl nemokamo aptarnavimo yra aiškus ženklas, kad „Alfa Romeo“ nori rimčiau varžytis prestižinių vidutinių modelių klasėje. Tokių ketinimų turi ir „Alfa Romeo“ vadovas Karlas-Heinzas Kalbfellis, kuris net 30 metų darbavosi BMW.

“Alfa Romeo 159″

Vis dėlto įtikinti pirkėjus, kad „Alfa Romeo“ kokybė yra nepriekaištinga, bus tikrai nelengva, ypač Vokietijoje, didžiausioje Europos naujų automobilių rinkoje. Pernai „J.D.Power and Associates“ atliktame Vokietijos pirkėjų pasitenkinimo tyrime tarp markių „Alfa Romeo“ užėmė tik 25 vietą iš28.

Italijos gamintojas tikisi, kad pasiūlymas dėl nemokamo aptarnavimo sudomins ne tik fizinius asmenis, bet ir didelius autoparkus turinčias bendroves, nes tai joms leistų sumažinti kaštus. Įmonių autoparkai įsigyja apie 40% visų prestižinių vidutinių automobilių.

„Alfa Romeo 159“ pirmtakas 156 pirmus trejus metus buvo itin sėkmingas, tačiau pernai jo pardavimai Europoje nesiekė nė 50 tūkst. vnt. Š io modelio paklausa smuko, nes rinkoje jis išbuvo net aštuonerius metus, tuo tarpu dauguma vokiškų modelių yra keičiami kas šešerius metus. Be to, „Alfa Romeo“ nesistengė palaikyti pirkėjų susidomėjimo pasiūlydama vis naujų versijų, kaip tai daro vokiškos markės.

K.H.Kalbfellis nori, kad 159 modelio metinės pardavimų apimtys kaip įmanoma ilgiau būtų ne mažesnės nei 110 tūkst. vnt. Siekdama neprarasti pirkėjų susidomėjimo kitų metų pradžioje „Alfa Romeo“ pasiūlys šešių laipsnių automatinę bei sekvencinę „Salespeed“ greičių dėžes. Š iek tiek vėliau turėtų debiutuoti ir sportiškoji GTA versija.

„Alfa Romeo“ yra pirmasis gamintojas, kurio visi benzininiai varikliai turi tiesioginio įpurškimo technologiją. Š ia JTS vardu vadinama sistema labiausiai siekiama padidinti variklio galią bei sukimo momentą, o ne sumažinti kuro sąnaudas. „Alfa Romeo 159“ yra komplektuojamas su 1,9 ltr. (160 AG), 2,2 ltr. (185 AG) bei 3,2 ltr. V-6 (260 AG) benzininiais agregatais. 1,9 ltr. ir 2,2 ltr. variklius tiekia „General Motors Europe“, o 3,2 ltr. jėgainė perkama iš„General Motors“ Australijos padalinio „Holden“. Š ie varikliai turi tik „Alfa Romeo“ jėgainėms būdingus bruožus – išlengvo lydinio pagamintas cilindrų galvutes bei dvigubus hidraulinius kintamus skirstomuosius velenus.

Savo modelių gamą „Alfa Romeo“ žada paįvairinti ir pasiūlydama visais keturiais ratais varomas automobilių versijas.

Rugsėjis 2, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Komentarai

  • Svajunas

    Norejau paklausti jei alfa romeo. Sugestu ar sunku gauti detaliu?

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: