„Opel“ tikisi, kad nauja išvaizda gerokai pagyvins „Corsa“ pardavimus

„General Motors“ valdomas Vokietijos automobilių gamintojas „Opel“ tikisi, kad kiek daugiau nei po mėnesio Paryžiaus automobilių parodoje debiutuosianti naujos kartos „Corsa“ sustiprins pozicijas labai svarbiame mažų automobilių segmente. Naujosios „Corsa“ išvaizda primena mažesnįjį „brolį“ – priekinę automobilio dalį įrėminantys žibintai bei ties „Opel“ logotipu priekines groteles dalijanti horizontali chromo juosta primena stilingąjį „Adam“. Gamintojas taip pat atkreipia dėmesį į kiek platesnę „Corsa“ pečių liniją ir durelių apačioje išformuotą bangą.

“Opel/Vauxhall Corsa”

Žadama, kad „Corsa“ turės ir kokybiškesnę interjero apdailą, o modernių technologijų mėgėjai galės užsisakyti „IntelliLink“ sistemą su net 7 colių skersmens lietimui jautriu displėjumi. Ši sistema suderinama su „Apple“ ir „Android“ įrenginiais ir gali būti valdoma balsu.

„Corsa“ vairavimą palengvins pirmą kartą šiame modelyje montuojami ksenoniniai žibintai su posūkio apšvietimo funkcija, apie „aklojoje zonoje“ esantį automobilį įspėjanti sistema bei priekyje įrengta kamera „Opel Eye“, atpažįstanti kelio ženklus bei įspėjanti apie atsitiktinį eismo juostos kirtimą.

“Opel/Vauxhall Corsa”

Benzininių „Corsa“ variklių gamą sudarys atmosferiniai 1,2 ltr. (51 kW) ir 1,4 ltr. (66 kW) agregatai bei turbininiai 1,0 ltr. (66 kW ir 85 kW) ir 1,4 ltr. (74 kW) motorai. Dyzelių mėgėjams bus siūloma 1,3 ltr. (55 kW ir 70 kW) jėgainė.

Kurį laiką didelius nuostolius fiksavęs „Opel“ tikisi kitąmet pagaliau gauti pelno didindamas pardavimų apimtis ir mažindamas gamybos kaštus. „General Motors“ investuotojams balandžio mėnesį teigė, kad Europos padalinio pertvarka vyksta greičiau, nei planuota. Vis dėlto šių metų pirmojo ketvirčio nuostolis buvo kone dvigubai didesnis nei atitinkamu laikotarpiu praeitais metais. Gamintojas aiškina, kad taip nutiko į nuostolius įtraukus restruktūrizacijos kaštus, atsiradusius dėl „Opel“ Bochumo (Vokietija) gamyklos uždarymo.

“Opel/Vauxhall Corsa” salonas

Birželio mėnesį „Opel“ užsibrėžė naują tikslą – iki 2022 m. tapti antra pagal populiarumą marke Europoje nusileidžiant tik „Volkswagen“. Taip pat norima padidinti užimamą Europos, Rusijos ir Turkijos rinkos dalį iki 8% bei pasiekti 5% veiklos maržą. Šio plano sėkmė nemažai priklauso ir nuo „Corsa“, kuris yra populiariausias „Opel“ modelis regione. „JATO Dynamics“ duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius Europoje parduota beveik 106 tūkst. „Corsa“, t.y. nežymiai daugiau nei atitinkamu laikotarpiu praeitais metais. Tad nors šis modelis sudaro daugiau nei ketvirtį visų „Opel“/„Vauxhall“ pardavimų, jo augimas gerokai atsilieka nuo 7% išaugusių markės pardavimų apimčių bei 6% ūgtelėjusios Europos rinkos.

Naujasis „Corsa“ bus gaminamas Eisenacho gamykloje Vokietijoje ir Saragosos gamykloje Ispanijoje.

Rugpjūtis 28, 2014   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Komentarai

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: