
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Volkswagen“: 2009 m. bus vieni sunkiausių metų istorijoje
„Volkswagen“ prognozuoja, kad tebesitęsiant automobilių rinkos nuosmukiui bendrovės pajamos, pelnas ir pardavimų apimtys šiemet sumažės. „Volkswagen“ grupės vadovas Martinas Winterkornas pastebi, kad 2009 m. bus vieni sunkiausių bendrovės istorijoje. Finansų padalinio šefas Hansas Dieteris Poetschas mano, kad krizė dar nepasiekė dugno ir niekas negali nuspėti, kada ji baigsis, tačiau bendrovės vadovybė jau rengiasi atsigavimui.
Nors praeitais metais „Volkswagen“ pasiekė rekordinį pelną, šiemet ji prognozuoja prastesnius rezultatus. Be to, 2009 m. bus sudėtingi ir dėl vykdomo susijungimo su „Porsche“. Š is sportiškų automobilių gamintojas įsigijo kontrolinį „Volkswagen“ akcijų paketą, o šiemet tikisi savo turimą dalį padidinti ir iki 75%.
2008 m. „Volkswagen“ grupei buvo itin sėkmingi: pardavimų pajamos išaugo 4,5% iki 113,8 mlrd. eurų (392,9 mlrd. Lt)., o pardavimų apimtis padidėjo 1,3% iki 6,3 mln. automobilių. Veiklos pelnas ūgtelėjo 3% iki 6,3 mlrd. eurų (21,8 mlrd. Lt), o pelnas po mokesčių padidėjo beveik 14% iki 4,7 mlrd. eurų (16,2 mlrd. Lt). Bendrovės pelno augimą daugiausiai lėmė sėkmingas gamybos kaštų mažinimas. Investicijų grąža pernai padidėjo nuo 9,5% iki 10,9%.
“Volkswagen Polo”
„Volkswagen“ markės asmeninių automobilių padalinio veiklos pelnas pernai išaugo 40% iki 2,7 mlrd. eurų (9,3 mlrd. Lt), nes nepalankų valiutų kursų svyravimų poveikį su kaupu kompensavo mažesni pastovieji ir gamybos kaštai. „Audi“ veiklos pelnas padidėjo beveik 4% iki 2,8 mlrd. eurų (9,7 mlrd. Lt), o šios markės pardavimų apimtis pirmą kartą viršijo 1 mln. automobilių ribą. Nepaisant nepalankaus Čekijos kronos kurso, „Š koda“ pernai pasiekė 565 mln. eurų (1,951 mln. Lt) veiklos pelną, o „Seat“ veiklos nuostoliai dėl neaiškios pozicijos rinkoje ir Ispanijos rinkos smukimo siekė 78 mln. eurų (269 mln. Lt). „Bentley“ pelnas pernai sumažėjo daugiau nei 15 kartų ir siekė 10 mln. eurų (35 mln. Lt).
Bendrovės vadovas M.Winterkornas tikisi, kad po krizės „Volkswagen“ bus dar stipresnis ir neatsisako tikslo iki 2018 m., aplenkus dabartinį lyderį „Toyota Motor“, tapti didžiausiu automobilių gamintoju pasaulyje. Anot jo, dabar „Volkswagen“ sieks demonstruoti geresnius rezultatus už rinkos vidurkį ir lauks krizės pabaigos. Jis taip pat teigė neabejojantis, kad automobilių rinka atsigaus, o „Volkswagen“ sistemingai rengiasi būsimam augimui. Finansų vadovas H.D.Poetschas pridūrė, kad „Volkswagen“ gebėjimas kurti moderniomis technologijomis aprūpintus naujus modelius ir tvirtas finansinis pagrindas bendrovei krizės metu leidžia jaustis tvirčiau nei jos varžovams.
Gegužė 15, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Tendencijos"
Parašykite komentarą