
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Vokietijos dileriai siekia naujų markių labiau nei naujų teritorijų
Praeitų metų spalio 1 d. ES panaikino dilerių veiklos teritorijos apribojimus, tačiau didžiausieji Vokietijos automobilių mažmenininkai neskuba pasinaudoti naujomis galimybėmis. Didieji Vokietijos dileriai neskuba užkariauti naujų rinkų, tačiau intensyviai plečia siūlomų markių asortimentą.
„International Car Distribution Programme“ (ICDP) atlikto tyrimo duomenimis, iki 2009 m. 50 didžiausių Vokietijos dilerių plėtra į naujas rinkas netgi sulėtės. Nors šis tyrimas buvo atliktas tik Vokietijoje, tačiau ICDP tiria automobilių mažmeninę prekybą ir Didžiojoje Britanijoje, Prancūzijoje bei Italijoje. Š į automobilių pramonės ekspertų bei mokslininkų vykdomą projektą remia automobilių ir komponentų gamintojai, dileriai bei valstybinės institucijos.
Dileriai tikina, kad plėtra gerai pažįstamoje teritorijoje yra mažiau rizikinga ir atrodo daug perspektyvesnė nei veržimasis į naujas menkai pažįstamas rinkas. Būtent dėl to dauguma automobilių mažmenininkų verčiau pradeda prekiauti įvairių markių automobiliais ir plečia salonų tinklą savo regione. Š i tendencija ypač ryški didžiausioje Europos automobilių rinkoje – Vokietijoje.
ICDP atlikus tyrimą paaiškėjo, kad 2002 m. 90% didžiausių Vokietijos dilerių prekiavo tik vienos markės automobiliais, o po poros metų 52% jau siūlė keleto skirtingų markių modelius. Manoma, kad iki 2009 m. net 65% didžiųjų Vokietijos dilerių prekiaus įvairių markių automobiliais.
ICDP tyrėjas Uwe Stratmanas įvardijo keturias pagrindines priežastis, dėl kurių dileriai mieliau plečia markių asortimentą ir vengia veiklos naujose rinkose:
- 1. Dileriai geriausiai išmano savo regiono gyventojų automobilių pirkimo įpročius bei kitus vietinės kultūrinius ypatumus;
2. Tame pačiame salone prekiaujant skirtingų markių modeliais galima sumažinti santykinius administravimo bei aptarnavimo kaštus;
3. Palyginti nedidelėje teritorijoje veikiantį salonų tinklą yra lengviau kontroliuoti; be to, sumažėja ir logistikos problemų;
4. Dileriai mano, kad prekyba įvairių markių automobiliais savo regione yra mažiau rizikinga nei didelėje teritorijoje veikiantis vienos markės salonų tinklas.
Praeitų metų rugsėjį Miunchene (Vokietija) „Ford“ ir „Mazda“ automobiliais prekiaujantis dileris „Niedermair & Reich“ nusprendė įsigyti ir „Hyundai“ frančizę. Pardavimų vadybininkas Peeras Beieras tikina, kad taip pavyko ir išplėsti verslą, ir sumažinti priklausomybės nuo dviejų markių riziką. P.Beieras teigė, kad kol kas neketinama plėstis į kitus Vokietijos regionus ar kitas Europos šalis. Vis dėlto šios bendrovės vykdantysis direktorius Antonas Reichas svarsto galimybę „Hyundai“ automobiliais prekiauti ir kitame netoli Miuncheno esančiame salone.
Keliose Europos šalyse veikiančio Olandijos automobilių mažmeninės prekybos milžino „Kroymans“ Vokietijos padalinys „Kroymans Deutschland“ svarsto galimybes pradėti veiklą Austrijoje ir Š veicarijoje. Vis dėlto šios bendrovės atstovas Werneris P.Roeseris tvirtino, kad dabar daugiau dėmesio skiriama ne geografinei, o produktų ir paslaugų asortimento plėtrai. Pasak jo, „Kroymans“ savo klientams siekia suteikti kuo platesnį pasirinkimą. Bendrovė ketina plėsti markių asortimentą bei pasiūlyti įvairesnių draudimo ir finansavimo produktų.
Sausis 25, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Tendencijos"
Parašykite komentarą