
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Vartotojai vis labiau linksta prie ekologiškų automobilių
„Synovate Motoresearch“ atlikto tyrimo duomenimis, ekologiškų automobilių populiarumas sparčiai auga. Nustatyta, kad beveik šeši išdešimties žmonių neatsižvelgdami į kainą vietoje savo svajonių automobilio pasirinktų mažai aplinką teršiantį modelį. Labiausiai ekologiški automobiliai vertinami Vokietijoje, kur beveik du trečdaliai žmonių vietoje svajonių automobilio rinktųsi gamtai draugišką transporto priemonę. Kinijoje per 70% žmonių teigė, kad pasirinktų ekologišką automobilį, o JAV ekologišku modeliu susiviliotų tik 42% žmonių. Be to, net 40% kinų teigė per artimiausius metus ketinantys daugiau naudotis viešu transportu, o JAV šis rodiklis sudarė vos 2%. „Synovate Motoresearch“ tyrimo metu 18 šalių buvo apklausta 13,5 tūkst. miestiečių.
Daugiau nei trečdalis apklaustųjų tvirtino, kad naudotųsi viešu transportu, eitų pėsčiomis ar važiuotų dviračiu ne tik norėdami apkarpyti išlaidas degalams, bet ir sumažinti aplinkos taršą. „Synovate Motoresearch“ vadovas Scottas Milleris pastebi, kad ateityje automobilio turėjimas gali būti vertinamas kaip vis neatsakingesnis elgesys. Vis dėlto, anot jo, automobilių gamintojai gamtosauga susirūpinusiems pirkėjams gali pasiūlyti vis daugiau patrauklių modelių.
Apklausos metu žmonės buvo raginami nekreipti dėmesio į kainą ir rinktis tik tarp ekologiško – hibridinio ar elektrinio – pirkinio ir svajonių automobilio – prestižinio sportiško modelio. Net ir nekreipdami dėmesio į pinigus beveik 40% apklaustųjų teigė, kad pasirinktų ekologišką modelį. Dar 20% tvirtino, jog ekologiškas automobilis ir yra jų svajonė. Kita vertus, trečdalis visų respondentų rinktųsi savo svajonių automobilį, visiškai nekreipdami dėmesio į jo aplinkos taršą. „Synovate Motoresearch“ teigimu, dauguma šių respondentų buvo išPietų Afrikos respublikos ir Indijos, kur automobilis vertinamas kaip statuso išraiška.
“Toyota Prius”
15% visų respondentų teigė per artimiausius 12 mėnesių ketiną įsigyti naują automobilį nepaisydami ekonomikos nuosmukio. Dauguma šių respondentų gyvena Indijoje, Egipte ir Turkijoje, tad „Synovate Motoresearch“ pastebi, kad šios besivystančios šalys gamintojams suteikia naujų galimybių. Mažiausiai ketinančiųjų pirkti naują automobilį gyvena Australijoje ir Vokietijoje, tuo tarpu 6% visų apklaustųjų per artimiausius metus ketina pirkti naudotą transporto priemonę.
36% respondentų į automobilį žiūri pragmatiškai, bet beveik trečdalis apklaustųjų teigė norį turėti tokį automobilį, kuris priverstų praeivius atsisukti. Daugiausiai taip manančiųjų gyvena JAV, Jungtiniuose Arabų Emyratuose, Indijoje, Kinijoje ir Egipte. „Synovate Motoresearch“ JAV padalinio viceprezidentas Timas Englehartas mano, kad ir praktiškas bei nebrangus automobilis gali būti patrauklus. Anot jo, sėkmė automobilių versle daug priklauso nuo gebėjimo suprasti ir įvertinti žmonių emocinius bei praktinius poreikius.
„Synovate Motoresearch“ tyrimas apėmė 18 šalių, tarp jų Prancūziją, Vokietiją, Didžiąją Britaniją, Graikiją, Japoniją, Pietų Korėją, Braziliją, Kanadą, JAV, Pietų Afrikos respubliką, Tailandą, Turkiją ir Jungtinius Arabų Emyratus.
Rugpjūtis 24, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Tendencijos"
Parašykite komentarą