Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Tyrimas: JAV pirkėjai nepatenkinti dileriais
Pernai atliktos apklausos duomenimis, JAV net ketvirtadalis automobilių pirkėjų mano, kad dileriai yra nesąžiningi. Taip pat net trečdalis apklaustų rasinių mažumų atstovų pareiškė, kad dileriai buvo nepakankamai atviri.
Kas du metai atliekamą apklausą užsakė „Automotive Retailing Today“ pasivadinusi pramoninė grupė, vienijanti automobilių gamintojus ir dilerius. Pagrindinis šios grupės tikslas yra sumažinti atotrūkį tarp žiniasklaidos nušviečiamo dilerių darbo ir realių pirkėjų įspūdžių.
Nors dauguma apklaustųjų buvo patenkinti dilerių darbu, tačiau nemažai pirkėjų, ypač juodaodžių bei Lotynų amerikiečių, dilerių darbą vertina prastai. Pavyzdžiui, ketvirtadalis „spalvotųjų“ piktinosi, kad dileris jiems nesuteikė pakankamai informacijos, o penktadalis pareiškė, kad pardavėjas nesilaikė savo įsipareigojimų.
Išpastaruoju metu vis intensyvesnio bylinėjimo galima spręsti, kad rasinių mažumų pirkėjai išdilerių pusės patiria tam tikrą diskriminaciją.
Apklausoje respondentai buvo paprašyti įvertinti 100 balų sistemoje įvairias verslo sritis. Dilerių įvertinimo vidurkis buvo 46,5 balo, o tarp rasinėms mažumoms atstovaujančių respondentų – 43,3 balo. Dilerių įvertinimas buvo geresnis nei, pavyzdžiui, teisininkų, tačiau prastesnis nei automobilių gamintojų.
- Apklausa taip pat padėjo nustatyti, kad:
„¢ 13% respondentų mano, jog automobilio pirkimas tampa vis nemalonesnis procesas; 2002 m. taip manė 9% apklaustųjų.
„¢ Beveik 25% respondentų automobilio pirkimo įspūdžius vertino neigimai; 1998 m. taip manė 17%, 2000 m. – 15%, o 2002 m. – tik 6% apklaustųjų.
Apklausą praeitų metų viduryje atliko tyrimų bendrovė „WirthlinWorldwide“, įsikūrusi Restone, Virdžinijos valstijoje. Buvo apklausti 1,664 pirkėjai, o tyrimo tikslumas yra 3,3%.
Kovas 10, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Tendencijos"
Parašykite komentarą