Tyrimas: JAV pirkėjai nepatenkinti dileriais

Pernai atliktos apklausos duomenimis, JAV net ketvirtadalis automobilių pirkėjų mano, kad dileriai yra nesąžiningi. Taip pat net trečdalis apklaustų rasinių mažumų atstovų pareiškė, kad dileriai buvo nepakankamai atviri.

Kas du metai atliekamą apklausą užsakė „Automotive Retailing Today“ pasivadinusi pramoninė grupė, vienijanti automobilių gamintojus ir dilerius. Pagrindinis šios grupės tikslas yra sumažinti atotrūkį tarp žiniasklaidos nušviečiamo dilerių darbo ir realių pirkėjų įspūdžių.

“Jeep Wrangler”

Nors dauguma apklaustųjų buvo patenkinti dilerių darbu, tačiau nemažai pirkėjų, ypač juodaodžių bei Lotynų amerikiečių, dilerių darbą vertina prastai. Pavyzdžiui, ketvirtadalis „spalvotųjų“ piktinosi, kad dileris jiems nesuteikė pakankamai informacijos, o penktadalis pareiškė, kad pardavėjas nesilaikė savo įsipareigojimų.

Išpastaruoju metu vis intensyvesnio bylinėjimo galima spręsti, kad rasinių mažumų pirkėjai išdilerių pusės patiria tam tikrą diskriminaciją.

Apklausoje respondentai buvo paprašyti įvertinti 100 balų sistemoje įvairias verslo sritis. Dilerių įvertinimo vidurkis buvo 46,5 balo, o tarp rasinėms mažumoms atstovaujančių respondentų – 43,3 balo. Dilerių įvertinimas buvo geresnis nei, pavyzdžiui, teisininkų, tačiau prastesnis nei automobilių gamintojų.

“Hummer H2″
  • Apklausa taip pat padėjo nustatyti, kad:
    „¢ 13% respondentų mano, jog automobilio pirkimas tampa vis nemalonesnis procesas; 2002 m. taip manė 9% apklaustųjų.
    „¢ Beveik 25% respondentų automobilio pirkimo įspūdžius vertino neigimai; 1998 m. taip manė 17%, 2000 m. – 15%, o 2002 m. – tik 6% apklaustųjų.

Apklausą praeitų metų viduryje atliko tyrimų bendrovė „WirthlinWorldwide“, įsikūrusi Restone, Virdžinijos valstijoje. Buvo apklausti 1,664 pirkėjai, o tyrimo tikslumas yra 3,3%.

Kovas 10, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Tendencijos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: