
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Š koda kol kas neplanuoja nutraukti pirmosios kartos Octavia gamybos
Čekijos automobilių gamintojas „Š koda“ kol kas nesirengia nutraukti pirmosios kartos „Octavia“ modelio gamybos, nes šis 1996 m. debiutavęs automobilis yra rimtas ginklas varžantis su populiariausiu Centrinės Europos modeliu „Dacia Logan“. „Š koda“ valdybos pirmininkas Detlefas Wittigas teigė, jog įprastai modelio gamyba trunka septynerius metus, tačiau „Octavia Tour“ – taip dabar vadinamas pirmosios kartos modelis – bus gaminamas neribotą laiką.
Antrosios kartos „Octavia“ pasirodė 2004 m. Pernai padidinus naujojo modelio gamybos apimtis „Octavia Tour“ gamyba sumažėjo 54,2% iki 66,319 vnt., tačiau „Volkswagen“ grupės valdoma Čekijos bendrovė ir toliau gamins šį automobilį. D.Wittigas tikino, kad „Octavia Tour“ nemažai prisideda prie bendrų gamintojo pardavimų. „General Motors“ Europos padalinys bei „PSA/Peugeot-Citroen“ taip pat vis dar gamina Centrinės ir Rytų Europos rinkoms skirtas senesnes modelių versijas: „Opel“ pirkėjams siūlo ankstesnės kartos „Astra“, kuri vadinama „Astra Classic“ arba „Viva“, o nuo PSA konvejerių vis dar rieda populiarusis „Peugeot 206“.
„Octavia Tour“ Čekijos gamintojui yra itin svarbus modelis trijose sparčiai augančiose rinkose: Indijoje, Ukrainoje ir Rumunijoje. Pastarojoje šalyje „Octavia Tour“ kainuoja nuo 10,400 eurų (35,909 Lt), t.y. maždaug 600 eurų (2,072 Lt) mažiau nei naujoji „Octavia“. „Dacia Logan“ Rumunijoje kainuoja nuo 6,200 eurų (21,407 Lt), tačiau, nepaisant didelio kainų skirtumo, pernai Rumunijoje pavyko parduoti 4,983 vnt. „Octavia Tour“ ir 5,106 „Octavia“ automobilius. „Š koda“ pardavimai Rumunijoje pernai išaugo beveik dvigubai iki 14,806 vnt., o vien „Octavia Tour“ – padidėjo 31,8%.
Rumunijos automobilių gamintojų ir importuotojų asociacijos APIA duomenimis, „Š koda“ pernai tapo antra populiariausia užsienietiška marke. Kaip ir buvo galima tikėtis, pirmąją vietą užėmė vietos gamintoją „Dacia“ valdanti Prancūzijos bendrovė „Renault“, kuri Rumunijoje pernai pardavė 21,830 automobilių. „Dacia“ 2005 m. užėmė net 44,2% namų rinkos, o jos pardavimai Rumunijoje siekė 93,084 vnt. Išviso šioje šalyje 2005 m. buvo parduota 215,554 automobiliai.
Indijoje ir Ukrainoje „Octavia Tour“ renkamas išjau nudažytų detalių komplektų. „Renault“ kitąmet planuoja Indijoje pradėti „Logan“ gamybą. Nuo 2005 m. pabaigos Kazachstane esančioje Ust-Kamenogorsko gamykloje „Š koda“ surinko per 500 „Octavia Tour“ automobilių.
Pirmosios kartos „Octavia“ buvo itin sėkmingas modelis: per dešimt gamybos metų „Š koda“ pardavė 1,150,000 šių automobilių. Savo gamybos rekordą – 169,659 vnt. – „Octavia“ pasiekė 2001 m. Tuomet Čekijos gamintojui teko išplėsti Mlada Boleslavo gamyklą ir padvigubinti „Octavia“ gamybos pajėgumus. Siekdama sumažinti pirmosios ir antrosios kartos „Octavia“ modelių tarpusavio konkurenciją „Š koda“ įvairias pažangias sistemas, pavyzdžiui, keturių varomų ratų pavarą, žada montuoti tik į antrosios kartos „Octavia“, tačiau Lietuvoje vis dar siūloma ir „Octavia Tour 4×4“.
„¨Nors „Octavia“ ir „Octavia Tour“ išvaizda yra gana panaši, išties šie modeliai remiasi skirtingomis platformomis. Dėl to naujoji „Octavia“ yra 7 cm ilgesnė ir 4 cm platesnė.
Rugsėjis 19, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Tendencijos"
Parašykite komentarą