
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Prekybos salonuose Lexus atsiskiria nuo Toyota
Japonijos gamintojo „Toyota Motor“ valdomos prestižinės „Lexus“ markės modeliais Europoje bus prekiaujama atskiruose salonuose. Iki šiol „Toyota“ ir „Lexus“ automobiliai dažniausiai būdavo eksponuojami tame pačiame pastate, tik kituose skyriuose. „Lexus Europe“ viceprezidentas Karlas Schlichtas teigė, jog ketinama atsisakyti tokių integruotų salonų. Vis dėlto „Lexus“ Vokietijos padalinio vadovas Frankas Winteris pastebėjo, kad tam tikros sritys ir toliau liks apjungtos, pavyzdžiui, „Toyota“ ir „Lexus“ atsarginės detalės bus tiekiamos ištų pačių sandėlių, automobiliai bus plaunami tose pačiose plovyklose.
„Lexus“ markės atsiskyrimo procesas prasidėjo prieštrejus metus. Tuomet tik trečdalis iš250 „Lexus“ Senojo žemyno dilerių šios prestižinės markės automobilius eksponavo atskiruose salonuose. Dabar, K.Schlichto teigimu, apie 60% „Lexus“ atstovybių yra atskirtos nuo „Toyota“. Vadovas mano, kad integruoti salonai apsunkino „Lexus“ pastangas kovojant dėl Europos prestižinių automobilių rinkos dalies. Pasak jo, sunku tikėtis pirkėjui įsiūlyti reprezentacinį sedaną „Lexus LS“, jei greta jo stovi kelis kartus pigesnis „Toyota Yaris“.
K.Schlichtas pastebi, kad „Lexus“ dileriai JAV yra vieni pelningiausių savo segmente. Nuo pat debiuto 1989 m. šioje rinkoje „Lexus“ automobiliais buvo prekiaujama atskiruose salonuose. Vadovas tikina, kad bendrose atstovybėse dirbantys pardavėjai nesistengia įsiūlyti truputėlį senstelėjusių modelių, todėl praėjus keliems metams po debiuto automobilio pardavimai smarkiai sumažėja. Pavyzdžiui, Didžiojoje Britanijoje, kur didžioji dalis „Lexus“ salonų yra atskirti nuo „Toyota“, pernai buvo realizuota 10 tūkst. automobilių, o Vokietijoje – tik 3,365 vnt. 2005 m. Senajame žemyne buvo parduota 28,800 „Lexus“, šiemet šis skaičius turėtų išaugti iki 45 tūkst. vnt. Tačiau tai vis vien dar labai kuklūs skaičiai lyginant su Europoje dominuojančiomis vokiškomis prestižinėmis markėmis „Mercedes-Benz“, BMW ir „Audi“.
Birželis 27, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Tendencijos"
Parašykite komentarą