
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Pagal pardavimų apimtis „Volkswagen“ grupė pavijo „Toyota Motor“
„Volkswagen“ grupė pirmąjį šių metų ketvirtį pagal pardavimų apimtis priartėjo prie didžiausio pasaulio automobilių gamintojo „Toyota Motor“: Vokietijos gamintojas sausio-kovo mėnesiais pardavė 1,404 mln. automobilių, o Japonijos bendrovė – 1,479 mln. vnt. Nors „Volkswagen“ pardavimai sumažėjo beveik 11%, jo užimama pasaulinės rinkos dalis išaugo iki 11%. „JATO Dynamics“ analitikas Frankas Brautlechtas pastebėjo, jog rinkos dalies augimas krizės metu yra išties didelis pasiekimas.
Gelsenkircheno universiteto Automobilių rinkos tyrimų centro vadovas Ferdinandas Dudenhoeferis pastebi, jog „Volkswagen“ užima stiprias pozicijas augančiose rinkose, tuo tarpu „Toyota Motor“ yra įsitvirtinęs šiuo metu smunkančiose rinkose. Vokietijos gamintojo skelbiamas tikslas iki 2018 m. aplenkti „Toyota Motor“ ir tapti didžiausiu automobilių gamintoju pasaulyje dar pernai atrodė sunkiai įgyvendinamas, nes 2008 m. „Volkswagen“ pardavimai sudarė apie 6,3 mln. vnt., o „Toyota Motor“ – 9 mln. vnt. Vis dėlto kreditų krizė ir gilėjantis nuosmukis lėmė smarkų „Toyota Motor“ pardavimų smukimą pagrindinėse rinkose: kovo 31 d. pasibaigusiais finansiniais metais šio gamintojo pardavimai Š iaurės Amerikoje sumažėjo 25%, o Japonijoje – 11%.
Rinkos tyrimų bendrovė „R.L. Polk“ prognozuoja, kad pernai aplenkęs „Ford Motor“ šiemet „Volkswagen“ aplenks „General Motors“ ir įsiveršį antrąją vietą. Prie Vokietijos gamintojo gerų rezultatų nemažai prisidėjo vyriausybių vykdomos naujų automobilių pirkimo skatinimo programos, padidinusios pardavimus Vokietijoje, Kinijoje ir Brazilijoje – trijose pagrindinėse „Volkswagen“ rinkose, kurioms teko pusė visų gamintojo pardavimų š.m. I ketvirtį.
“Volkswagen Kaefer”
Vokietijoje „Volkswagen“ grupės pardavimai pirmąjį ketvirtį išaugo 4,8% iki 252 tūkst. vnt., per 160 tūkst. vnt. buvo įsigyta pasinaudojus valstybės siūloma dotacija už senos transporto priemonės atidavimą perdirbti ir naujo automobilio pirkimą. „Toyota Motor“ dabar prastai sekasi Kinijos rinkoje, kur jo pardavimai šiemet vis mažėjo, tuo tarpu „Volkswagen“ pavyko sustiprinti pozicijas Rusijoje – nors šios šalies rinka smuko 39%, „Volkswagen“ pardavimai išaugo 14% ir jam atiteko ketvirtoji vieta Rusijos rinkoje.
Praeitų metų pirmąjį ketvirtį „Volkswagen“ pardavimai sudarė 1,57 mln. vnt., t.y. beveik trečdaliu mažiau nei 2,41 mln. automobilių pardavusio „Toyota Motor“. Vis dėlto panašu, kad šiemet tarp šių dviejų gamintojų užvirs arši kova. „Volkswagen“ ketina suaktyvinti savo veiklą JAV rinkoje, kurioje dabar veikia labiau simboliškai, tuo tarpu „Toyota Motor“ planuoja šiemet Europoje pristatyti net 16 naujų modelių. Be to, Japonijos gamintojas nemažai tikisi ir išnaujos kartos „Prius“, nes vis daugiau šalių skatina gyventojus pirkti ekologiškas transporto priemones. Savo ruožtu „Volkswagen“ pozicijas turėtų sutvirtinti populiarūs naujos kartos „Golf“ ir „Polo“ modeliai.
Pagal rinkos kapitalizaciją „Volkswagen“ grupė taip pat užima antrąją vietą po „Toyota Motor“: Japonijos gamintojo kapitalizacija siekia 133 mlrd. dolerių (333 mlrd. Lt), o Vokietijos bendrovės – 100 mlrd. dolerių (251 mlrd. Lt).
Gegužė 25, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Tendencijos"
Komentarai
PEtras
zilvinas sako kad toyota yra mazesne neggu volkswagen ? ar tai tiesa zilvinas yra CS ekspertas
Parašykite komentarą