
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
“Lexus IS” Europoje susidūrė su nenumatyta problema
„Lexus“ Europos padalinys tikėjosi, kad pasiūlius dyzelinę IS modelio versiją bus galima dar aktyviau varžytis su prestižinių vidutinių automobilių klasėje pirmaujančiais BMW, „Mercedes-Benz“ ir „Audi“ modeliais. Vis dėlto ši „Toyota“ valdoma prestižinė markė susidūrė su netikėta problema: „Lexus Europe“ viceprezidentas Karlas Schlichtas teigė, jog dileriai pageidauja, kad dyzelinį variklį būtų galima užsisakyti ir su automatine greičių dėže, nes dabar gamintojas 2,2 ltr. (177 AG) dyzelinį agregatą komplektuoja tik su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže.
K.Schlichtas tikino nežinąs, kada „Lexus“ galės pasiūlyti dyzelį su automatine pavarų dėže. „Lexus Europe“ atstovas spaudai Ralfas Kaiseris teigė, jog gamintojas dabar tiria tokio variklio ir greičių dėžės derinio galimybes ir pridūrė, kad tik labai geri IS220d pardavimai galėtų kompensuoti investicijas į dyzelinio agregato automatinę transmisiją.
Apie galimą automatinėmis greičių dėžėmis aprūpintų dyzelinių automobilių poreikį „Lexus“ Europos padalinys suprato iškart po naujos kartos IS250 modelio debiuto praeitų metų lapkritį. K.Schlichtas teigė, jog net 70% „Lexus IS250“ pirkėjų užsisako automatinė transmisiją. Tuo tarpu gamintojas tikėjosi, kad „automatai“ sudarys apie 30-40% IS pardavimų. Dabar automatine greičių dėžę aprūpintą IS250 modelį užsisakiusiems pirkėjams eilėje tenka laukti net apie penkis mėnesius, tačiau R.Kaiseris tikina, kad pertvarkius šio automobilio gamybos procesą laukimo laikas turėtų sutrumpėti iki 2-3 mėnesių.
Pasak R.Kaiserio, „Lexus“ nežino, kiek IS220d pirkėjų rinktųsi automatinę transmisiją, tačiau bendrovė mano, kad ši dalis būtų mažesnė nei benzininės versijos atveju. Konsultacinė bendrovė „CSM Worldwide“ prognozuoja, kad šiemet Europoje bus pagaminta apie 1,2 mln. prestižinių vidutinių automobilių, išjų 42,1% turės dyzelinius variklius, o 20,2% – automatines greičių dėžes. Anot bendrovės, kitąmet automatinių pavarų dėžių dalis išaugs iki 23,7%, tačiau iki 2012 m. nukris iki 19,2%. Manoma, kad taip įvyks dėl išaugusio dvigubą sankabą turinčių dyzelinių automobilių skaičiaus.
Pagrindiniai „Lexus IS“ varžovai yra 3 serijos BMW, C klasės „Mercedes-Benz“ bei „Audi A4“. Pernai „Lexus“ Senajame žemyne pardavė tik 28,800 automobilių, o šiemet planuoja parduoti 45 tūkst. vnt.
„Lexus“ yra vienintelė markė, kuri Senojo žemyno pirkėjams siūlo elektriniais-benzininiais hibridiniais varikliais aprūpintus automobilius. Visureigis RX400h Europos rinkoje debiutavo dar praeitą vasarą, o GS450h pasirodys š.m. gegužę. K.Schlichtas tikisi, kad hibridiniai modeliai šiemet sudarys net ketvirtadalį „Lexus“ pardavimų.
Balandis 27, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Tendencijos"
Parašykite komentarą