„Infiniti“ kruopščiai rengiasi debiutui Europoje

Nors kitapus Atlanto „Nissan“ valdoma „Infiniti“ markė yra rimtas „Audi“, BMW bei „Mercedes-Benz“ varžovas, Europos pirkėjai yra kur kas reiklesni, tad „Nissan“ inžinieriai Senajam žemynui turės skirti daugiau dėmesio. Ištiesų „Infiniti“ Š iaurės Amerikos dileriai gali būti priblokšti didelių JAV ir Europos modelių skirtumų. Visų pirma, europietiškuose „Infiniti“ modeliuose gausybė mygtukų bus keičiama suktukais, kurie čia gerokai įprastesni. Be to, Europos rinkai skirti „Infiniti“ turės kitokią sėdynių šildymo įrangą, naujus stabilizatorius bei efektyvesnius stabdžius. Į automobilius bus galima montuoti naują septynių laipsnių automatinę pavarų dėžę, jie bus komplektuojami su stipresnėmis valytuvų kojelėmis bei storesne langų izoliacija.

Rengdamiesi „Infiniti“ debiutui Europoje inžinieriai kiekvienam modeliui padaro net po 300-500 pakeitimų. Pagrindinė priežastis yra ta, kad Europoje įprasta greitkeliais važiuoti greičiau nei JAV, tad automobiliai turi atlaikyti didesnį vėjo pasipriešinimą bei pasižymėti geresne triukšmo izoliacija. Taip pat čia supratimas apie automobilių kokybę ir rafinuotumą yra visiškai kitoks nei JAV, tad norint rimtai varžytis su pripažintomis prestižinėmis markėmis reikia rimtai pasistengti.

“Infiniti FX”

„JATO Dynamics“ pastebi, kad debiutuodama Europoje „Infiniti“ turės trūkumą – ši markė vis dar neturi keturių cilindrų variklių, tuo tarpu čia per 80% naujų automobilių parduodama būtent su keturių cilindrų agregatais. Nors buvo užsiminta, kad mažas variklis jau kuriamas, jis bus pasiūlytas jau po oficialios prekybos pradžios. Be to, Europoje populiarūs dyzeliniai varikliai, tuo tarpu pirmasis „Infiniti“ dyzelis bus 2010 m. debiutuosiantis naujos kartos M modelis, turėsiantis dyzelinį V-6 agregatą.

„Infiniti“ Europos pirkėjams ketina pasiūlyti galingesnių variklių: šiemet debiutuojantis naujos kartos FX visureigis turės 3,7 ltr. V-6 jėgainę, tuo tarpu į amerikietišką versiją ir toliau bus montuojamas 3,5 ltr. variklis. Išesmės Europos pirkėjams bus pateikta pilna „Infiniti“ modelių gama, išskyrus tik itin gremėzdišką visureigį QX.

Siekiant užtikrinti reikiamas pardavimų apimtis bei markės išskirtinumą „Nissan“ planuoja Europoje turėti tik 78 „Infiniti“ dilerius. Visose šalyse, išskyrus Vokietiją ir Didžiąją Britaniją, bus po vieną išskirtinį šios markės atstovą. Lietuvoje „Infiniti“ automobiliais prekiaus „Fakto autocentras“. Iki 2013 m. „Infiniti“ Europoje planuoja pasiekti kuklią 25 tūkst. vnt. metinių pardavimų apimtį.

Birželis 19, 2008   Įrašas priklauso rubrikai "Tendencijos"



Komentarai

  • Lexus

    This inutdorces a pleasingly rational point of view.

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: