
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„GM Daewoo“ didina savo įtaką
Nors „General Motor“ šiuo metu balansuoja ant išlikimo ribos, bent vienas išjo padalinių jaučiasi itin tvirtai ir yra pasirengęs išplėsti savo vaidmenį: tai Pietų Korėjos gamintojas „GM Daewoo Auto & Technology“, kurio 51% akcijų valdo JAV bendrovė. Būtent „GM Daewoo“ dabar rengiasi mažais ir ekonomiškais modeliais aprūpinti „General Motors“ produktų gamą. Už produktų planavimą ir programų valdymą atsakingas „GM Daewoo“ viceprezidentas Dwenellas Millsas pastebi, kad jo komanda yra pasirengusi padėti „General Motors“, o kiti gamintojo savininkai, pavyzdžiui, Korėjos plėtros bankas, sudaro patikimą užnugarį.
“Chevrolet Cruze”
D.Millsas pripažįsta, kad dabar tvyro šiokia tokia įtampa, tačiau gamintojas jaučia savininkų palaikymą ir teigia, kad jie neieško naujų investuotojų. Vadovas pabrėžia, kad nuosmukio metu „GM Daewoo“ siekė taupyti didindamas veiklos efektyvumą, o ne naikindamas naujų modelių programas. Nors kai kurių modelių debiutas buvo atidėtas, nei vieno jų kūrimas nebuvo atšauktas. D.Millsas sutiko, kad „GM Daewoo“ iki šiol negalėjo pasigirti aukšta kokybe, tad dabar kokybės gerinimas yra pagrindinis prioritetas.
Kitąmet „GM Daewoo“ gaminamas „Chevrolet Cruze“ Š iaurės Amerikoje pakeis „Cobalt“ modelį, nors kurį laiką rinkoje bus siūlomi abu automobiliai. „Cruze“ jau parduodamas Pietų Korėjoje ir Europoje, jį įsigyti galima ir Lietuvoje – čia jis kainuoja nuo 46,082 Lt. D.Millsas pastebi, kad „Cruze“ yra panašaus dydžio kaip ir „Cobalt“, tačiau gerokai ištaigingesnis. Anot vadovo, automobilio kūrimas tetruko 27 mėnesius, o tai yra sparčiausiai „GM Daewoo“ sukurtas kompaktinis modelis. Nors gamintojas neplanuoja vienu metu rinkoje laikyti dviejų kompaktinių automobilių, dar nėra žinoma, kada „Cobalt“ gamyba bus nutraukta.
“Chevrolet Spark”
2011 m. JAV rinkai ketinama pateikti ir mažąjį „Chevrolet Spark“, kuris šią vasarą Pietų Korėjos rinkoje debiutuoja „Matiz“ vardu. Pasak D.Millso, sprendimas į „General Motors“ modelių gamą įtraukti „Spark“ priimtas tik priešpusmetį. JAV rinkoje jis pakeis dabartinį didesnį modelį „Aveo“, tačiau dar nėra žinoma, ar naujasis modelis bus vadinamas „Spark“, ar „Aveo“ vardu.
“Chevrolet Orlando” koncepcinis modelis
D.Millsas priminė, kad „GM Daewoo“ kompaktinių automobilių platformos pagrindu taip pat kuria septynvietį vienatūrį, kuris irgi galėtų būti pasiūlytas amerikiečiams. Š is automobilis praeitų metų Paryžiaus parodoje buvo pademonstruotas kaip koncepcinis modelis „Orlando“. Už dizainą atsakingas „GM Daewoo“ viceprezidentas Taewanas Kimas mano, kad gamintojas modeliais gali aprūpinti ne tik „Chevrolet“, bet ir GMC markę. Jis pastebi, kad kompaktinių automobilių architektūros pagrindu gamintojas gali sukonstruoti labai skirtingų modelių – netgi visureigių bei vienatūrių, o kaip tik kompaktinių automobilių rinka dabar auga.
Gegužė 27, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Tendencijos"
Parašykite komentarą