
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„General Motors“ europietiškos markės yra ant finansinio kracho ribos
„General Motor“ europietiškos markės atsidūrė ant finansinio žlugimo ribos, nes Š vedijos vyriausybė atsisako remti „Saab“, kol ši markė nepateiks realaus verslo plano, o „Opel“ žūtbūt reikia didelės finansinės injekcijos. „Saab“ šiuo metu vykdo restruktūrizaciją ir aktyviai ieško strateginio investuotojo. Š vedijos teismui pateiktuose dokumentuose nurodoma, kad 2008 ir 2009 m. nuostoliai vertinami maždaug 3 mlrd. kronų (947 mln. Lt). Š vedijos pramonės ministras Maudas Olofssonas tvirtino, kad „Saab“ pateikta informacija dar yra nepakankama paramai gauti ir tvirtino pareiškęs abejonių dėl „Saab“ verslo plano.
“Opel Insignia”
Tuo tarpu „Opel“ tapo pirmuoju Europos gamintoju, paprašiusiu valstybės pagalbos. Š altinių teigimu, likvidumui palaikyti ir veiklos tęstinumui iki 2011 m. pabaigos užtikrinti „Opel“ reikia 3,3 mlrd. eurų (11,4 mlrd. Lt). Gamintojo problemos prasidėjo smarkiai smukus Europos automobilių rinkai bei susilpnėjus kelioms pagrindinėms valiutoms. Pavyzdžiui, naujoji „Insignia“ yra gaminama Russelsheimo gamykloje Vokietijoje, tad ant jos užklijavus „Vauxhall“ ženklelį ir išvežus į Didžiąją Britaniją kiekvienas parduotas automobilis atneša poros tūkstančių eurų nuostolį.
„Opel“ finansų vadovas Marco Mollinari patvirtino, jog dabar bendrovei reikia valstybės garantijų didesnei nei 1,8 mlrd. eurų (6,2 mlrd. Lt) sumai. Teigiama, kad Vokietijos vyriausybė apie „Opel“ problemas buvo informuota išanksto. Vyriausybė taip pat įspėta, kad „Opel“ finansinė padėti dabar labai sudėtinga, o artimiausiu metu gamintojui gali grėsti nemokumas.
“Saab 9-5″
Savo ruožtu M.Olofssonas „Saab“ verslo planą pavadino pernelyg optimistišku ir pastebėjo, kad vyriausybė negali suteikti garantijų neužtikrintą ateitį turinčioms bendrovėms. Ministras taip pat pareikalavo, kad „General Motors“ paaiškintų, kaip ketinama užtikrinti pelningą „Saab“ veiklą ir suteikti naujų modelių gamybai reikalingų išteklių. Rodydamas gerus ketinimus „General Motors“ pirkimų vadovas Bo Anderssonas teigė, kad motininė bendrovė ketina sukurti mechanizmą, užtikrinantį atsiskaitymų su „Saab“ tiekėjais įvykdymą laiku.
Š iuo metu „Saab“ pertvarko veiklą ir ieško investuotojo. „Saab“ vadovas Janas-Ake Jonssonas pastebėjo, kad net ir neieškant pirkėjo į gamintojo duris nuolat belsdavosi šia švediška marke susidomėję investuotojai. Krizė užklupo „Saab“ kaip tik tuo metu, kada ketinama pristatyti labai reikalingų naujų modelių, pavyzdžiui, 9-5 įpėdinį. Tuo tarpu „Opel“ ruošiasi naujos kartos „Astra“ bei vienatūrių „Meriva“ ir „Zafira“ debiutams.
Balandis 15, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Tendencijos"
Parašykite komentarą