Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Ford Motor“ ruošiasi pereiti prie mažesnių variklių
Už variklių inžineriją atsakingas „Ford Motor“ viceprezidentas Barbas Samardzichas teigė, kad kitais metais bendrovė pristatys savo mažiausią turbininį variklį, o ateityje ketina pasiūlyti ir dar mažesnių agregatų su trim ar netgi dviem cilindrais. B.Samardzichas pastebėjo, kad dviejų ir trijų cilindrų motorai, kurių darbinis tūris nesiekia nei 1 ltr., yra ne eksperimentai, o gamybai ruošiama technologija. Vadovas neatskleidė, kada šie maži varikliai gali pasirodyti rinkoje bei kuriems regionams ir modeliams jie bus skirti, tačiau būtų logiška, kad mažo tūrio varikliai debiutuotų Europoje, kur parduodama daug mažų automobilių.
“EcoBoost” logotipas
Tuo tarpu Frankfurto automobilių parodoje „Ford Motor“ pristatė keturių cilindrų turbininių tiesioginio įpurškimo „EcoBoost“ variklių šeimą. Pirmasis jos atstovas Senojo žemyno rinkoje turėtų pasirodyti jau kitais metais. „Ford Motor“ Europos padalinio vadovas Johnas Flemingas mano, kad šie agregatai taps alternatyva dyzeliniams bei hibridiniams motorams. 1,6 ltr. benzininio „EcoBoost“ agregato galia sieks 150-180 AG, pirmiausiai jis bus montuojamas į naująjį „Ford C-Max“. Gamintojo teigimu, didesnis 2,0 ltr. „EcoBoost“ variklis išvystys per 200 AG ir bus skirtas didesniems modeliams, tuo tarpu ateityje numatoma pasiūlyti ir mažesnių efektyvių agregatų, kurių galia sieks iki 130 AG. Laikui bėgant „EcoBoost“ variklius planuojama įdiegti į visus Europoje siūlomus modelius.
Septynvietį „Grand C-Max“ „Ford Motor“ ketina pristatyti ir JAV rinkoje, tačiau gamintojas neatskleidžia, ar kitapus Atlanto šis modelis turės 1,6 ltr. „EcoBoost“ variklį. Tuo tarpu keturių cilindrų 2,0 ltr. „EcoBoost“ tikrai bus pasiūlytas amerikiečiams. JAV rinkoje bendrovė jau siūlo 3,5 ltr. V-6 „EcoBoost“ variklį, kuris montuojamas į „Taurus“ ir „Flex“ modelius.
“Ford Motor” “EcoBoost” variklis
B.Samardzicho teigimu, mažų variklių triukšmo ir vibracijos problemas ketinama spręsti naudojant balansavimo velenus ir kitas technologijas. Vadovas pastebėjo, kad šios problemos tikrai išsprendžiamos. „Ford Motor“ tikisi, kad iki 2013 m. „EcoBoost“ variklių šeimos metiniai pardavimai pasieks 1,3 mln. vnt., išjų apie 750 tūkst. vnt. bus realizuojama Š iaurės Amerikoje. Apie du trečdalius bendro kiekio turėtų sudaryti keturių cilindrų jėgainės.
Lapkritis 18, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Tendencijos"
Parašykite komentarą