
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Europos gamintojai tikisi, kad ekologiškos technologijos paskatins augimą
Pasižvalgius šių metų Ženevos automobilių parodoje tapo aišku, kad automobilių pramonė įvertino ekologiškų technologijų teikiamą naudą. Visi Europos gamintojai pristatė bent po vieną modelį, pasižymintį itin ekonomišku varikliu bei mažesne aplinkos tarša. Dauguma šių automobilių jau siūlomi pirkėjams arba pasirodys rinkoje iki šio dešimtmečio pabaigos.
„Volkswagen“ parodoje pradėjo agresyvią rinkodaros kampaniją, kuri garsins šio giganto sukurtą ekologišką „BlueMotion“ technologiją. Vokietijos gamintojo stende pristatyta „Polo“ versija „BlueMotion“ 100 km atstumą gali įveikti sunaudodama vos 3,9 ltr. dyzelino. Per artimiausius dvejus metus pasirodys ir „Golf“, „Passat“ bei „Touran“ modelių „BlueMotion“ versijos.
Dauguma gamintojų siekia kaip įmanoma geriau informuoti potencialius pirkėjus apie savo ekologiškų technologijų pasiekimus. Už pardavimus, rinkodarą ir pirkėjų aptarnavimą atsakingas „General Motors Europe“ viceprezidentas Jonathanas Browningas teigė, kad šiemet nemažai dėmesio bus skiriama suslėgtomis gamtinėmis dujomis (CNG) arba suskystintomis naftos dujomis (LPG) varomų „Opel“ bei „Chevrolet“ modelių reklamai. Tuo tarpu „Volvo“ rinkodaros skyriaus šefas Richardas Snijdersas pranešė, kad gamintojas neseniai atidarė naują interneto svetainę, kurioje akcentuojami „Volvo“ pasiekimai aplinkos apsaugos srityje.
Aktyvią reklamą pabrėžiant ekologinius pasiekimus žada ir „Ford of Europe“ valdybos pirmininkas Lewisas Boothas. BMW vadovai iki 2007 m. tikisi pasiūlyti vandenilinio-benzininio variklio varomą 7 serijos modelio versiją, o „PSA/Peugeot-Citroen“ iki 2010 m. savo modelių gamą ketina papildyti hibridiniu automobiliu su dyzeliniu-elektriniu agregatu. Beje, Ženevos parodoje PSA pademonstravo tokį „Citroen C4“ bei „Peugeot 307“ skirtą agregatą, kuris 100 km atstumui sunaudoja vos 3,4 ltr. degalų.
„Citroen“ jau kuris laikas siūlo „Stop-Start“ sistemą, kuri leidžia sumažinti degalų sąnaudas. Deja, šio gamintojo vadovas Claude,as Satinet buvo priverstas konstatuoti, jog pernai pavyko parduoti vos tūkstantį šia sistemą aprūpintų C3 automobilių, nors už „Stop-Start“ išesmės nereikia papildomai primokėti. C.Satinet mano, kad pirkėjai nenori mokėti už degalų sąnaudas mažinančias technologijas.
Rinkos tyrimų bendrovės „Frost and Sullivan“ penkiose pagrindinėse Europos rinkose atlikto tyrimo duomenimis, 43% pirkėjų nesutiktų papildomai primokėti už paprastas variklio ekonomiškumą didinančias sistemas, kaip kad „Stop-Start“. Vis dėlto, rimtus hibridinius variklius žmonės vertina kur kas geriau. 15% potencialių pirkėjų už hibridinę jėgainę primokėtų apie 2,200 eurų (7,596 Lt). Dabar už hibridinį variklį rinkoje tenka primokėti 2-3 tūkst. eurų (6,9-10,4 tūkst. Lt).
„Lexus“ planuoja šiemet Senajame žemyne parduoti 45 tūkst. automobilių, o net ketvirtadalis jų veikiausiai turės hibridinius variklius. Jau gegužę prie visureigio RX400h prisijungs sedanas GS450h.
Hibridinis „Lexus“ visureigis Europoje sulaukė pripažinimo: iš9,317 vnt. 2005 m. antrąjį pusmetį Europoje parduotų RX automobilių net 4,610 turėjo benzininius-elektrinius hibridinius agregatus. Š is gamintojas taip didžiuojasi savo hibridiniais modeliais, kad ketina juos žymėti specialiu „Lexus Hybrid Drive“ ženkleliu, o šonus papuoštu užrašu „Hybrid“. Analogišką rinkodaros strategiją naudoja ir „Toyota“ – ant „Prius“ modelio galinės dalies bei variklio puikuojasi užrašas „Hybrid Synergy Drive“. Pernai hibridinio „Prius“ pardavimai Vakarų Europoje išaugo net 132% iki 18,064 vnt.
Kovas 20, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Tendencijos"
Parašykite komentarą